9/24/2014

Rimmel ScandalEyes Retro Glam - opravdová retro panenka

Krásný středeční večer Vám všem, moje krásky,

už se nám opět přehoupl další týden a s ním i další měsíc. Čas na nás nečeká a mě už pomalu budou končit "prázdniny" a hoplá, bude mě čekat další, už třetí ročník na vysoké škole. Ale to už je jiná kapitola. Jako jiné dny i dnes nás čeká další recenze, tentokrát bude řasenková a to na řasenku od značky Rimmel ScandalEyes Retro Glam.


Jak už jsem Vám říkala, řasenka byla součástí double packu společně s odličovačem očí, kdy jeho recenzi jsem už psala a můžete jí proto nalézt ZDE.

Už podle názvu řasenky můžete čekat vzhled hodný retro divy. Kdybych měla u něčeho začít, začnu jako vždy u obalu produktu. Obal je plastový, není ale tradiční, má baculatější a oválnější tvar. Celý design řasenky je proveden do černo bíla, společně s kruhovými aplikacemi ve stylu retra. Víčko je zkosené, klasické šroubovací a je na něm vyražené logo značky, tedy korunka typicky spjatá s Rimmelem.






Kartáček je atypický. Připomíná mi vzhled přesýpacích hodin a je velký, není klasický. Štětinky jsou stejně dlouhé a hustě poskládané. Díky němu se obsah řasenky nanáší rovnoměrně a neslepuje řasy dohromady.




Samotná konzistence řasenky je hustější. Vím, výběr řasenky je opravdu individuální věc, každá máme řasy jiné, já je mám dlouhé a docela husté, takže mi tato řasenka naprosto vyhovuje. Efekt Vám tedy tato řasenka vytvoří, pokud máte hustější, delší řasy, protože její kartáček je pro ně naprosto vhodný. Je důležité řasenky nenést opravdu málo, doporučuji Vám tedy "otřít" kartáček trochu do víčka, aby efekt nebyl opačný a řasy se Vám neslepovaly. Musím říci, že předtím jsem používala Essence I Love Extreme a byla mým naprostým favoritem, ale tahle kráska jí šlape hodně na paty.


Výdrž je dobrá. Vydrží necelý den bez opakované aplikace a důležité je, že se neobtiskává a zůstává krásně na řasách.


Kdybych to tedy měla shrnout, k řasence se ráda vrátím, vytvoří opravdu krásný, panenkovsky přirozený look a řasy krásně prodlouží a neslepuje.


výsledný efekt po nanesení - Kačka dělala modelku :)


Klady:
neslepuje
efekt dlouhých řas
neobtiskává se 
dobrá výdrž
bez žmolků

Zápory:
po větším množství nanesení může řasy slepovat


Hodnocení


Tuto retro krásku můžete pořídit například na oficiálních stránkách Rimmel za 189 Kč či v drogériích.

Vaše Šárka :*

 A co Vy? Jaká řasenka je ta Vaše nej? :)

2 comments:

  1. Mám moc ráda kartáčky ve tvaru přesípacích hodin. Momentálně mám řasenek načatých víc než dost, takže tuhle si zatím kupovat nebudu, ale vypadá moc fajn. Pro mne je stále nejlepší řasenka Diamante od GS.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. jj tyhle kartáčky jsou super :)! Určitě doporučuju :) GS mám ráda, tak to jsi mě přivedla na dobrou myšlenku :D

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)