9/08/2014

Sleek I Divine Acid paletka - neonová duhovka

Hezký večer, krásky,

podzim už se nenávratně blíží a tak je dobré ho něčím zpestřit a volat poslední zbytky léta nebo alespoň si užít to léto babí, i když mi připadá, že na nás zapomnělo. Chtěla bych Vám zbarvit náladu poměrně čerstvou novinkou, kterou jsem si pořídila ke konci léta jako takový dárek za zkouškové.


Už nějakou tu dobu jsem chtěla vyzkoušet něco od Sleek. Vím o tom, že paletky jsou opravdu moc chválené, nejen u nás, ale i v zahraničí a tak jsem si to riskla a pořídila jsem si jí. Zároveň jsem ve své opravdu "nemalé" sbírce neměla paletku, která by měla neonkové barvičky a tak byla volbou právě Sleek. Jak jsem si paletku pořídila a více o ní, jste už mohli vidět v mém videu In News za měsíc srpen.

Už po vybalení hned na první pohled mě uchvátil krásný, matný, černý obal s lesklým nápisem loga značky Sleek. Nevýhodou však je, že každý prstík, ať od make upu či nikoliv je tam okamžitě vidět, ale to spíš připisuji jen takové malé estetické vadě.





zadní strana paletky:



Samotné barvy bych vystihla jako fantastické. Už na první pohled název Acid vystihuje znění celé paletky. Paletka obsahuje, jak tomu většinou bývá, dvanáct barviček v kulatém tvaru. Pro mě velkým překvapením bylo, že jen tři barvy jsou se shimmerem, což je opravdu fantastické. Paletka obsahuje většinou studené odstíny, což mě vůbec nevadí, i když patřím mezi velmi světlé typy s narůžovělým odstínem pleti. Produkt obsahuje většinou růžové, nafialovělé či zelené barvičky po párech. Poslední tři, jak už jsem zmiňovala jsou se třpytkami, ale to vůbec nevadí, matné stíny pak krásně doplňují kupříkladu u vnějšího koutku oka. Mezi stíny se shimmerem patří světle až ledově modrá, královská modrá a stříbrná.







Samotnou pigmentaci jednotlivých stínů v paletce bych hodnotila do tří stupnic. Odstíny v oranžové, žluté, tedy s číslicemi 3, 4 a samozřejmě bílá 2 či narůžovělá 1 mají nejmenší pigmentaci. Čísla 7, 8, 9, 10 mají pigmentaci už o něco větší a není potřeba více vrstev či nanášení, aby vynikla jejich neonová barva. Naopak největší pigmentaci mají barvičky se shimmerem a to už zmíněné dvě modré 5, 6, stříbrná 11 a nesmím také zapomenout na matnou černou se zakončujícím číslem 12.


Kdybych měla přistoupit k jednotlivým stínům, tak jak už jsem řekla, mají opravdu dobrou pigmentaci. Dokonce jsem někde slyšela nebo se dočetla, že právě značka Sleek chtěla vyvinout stíny pro černošky, které jsou velice pigmentované, protože jak zcela jistě víme, lidé s tmavší pletí to nemají zrovna s výběrem stínů a jejich sytosti jednoduché. Musím pochválit i to, že stíny nepráší, stačí jich opravdu málo. Jako tip na závěr bych možná pro Vás možná měla ten, že pokud chcete aby se jednotlivé neonky ještě více zintenzivněly, použijte pod ně bílé oční stíny nebo bílou tužku. :)




Poslední, o čem bych se chtěla zmínit, je samotný aplikátor. Jak už zajisté všichni známe (a jedno jestli je to štěteček od Essence nebo od samotné Urban Decay) stojí jednoduše za prd. Já ho osobně nepoužívám, co můžete spozorovat na fotce, protože je úplně čistý :D Jednou jsem o zkusila, což je pravda, ale je velmi tvrdí a stíny nenanáší, takže za mě palec dolů.




Klady:
- velmi vysoká pigmentace
- stíny nepráší
- stačí opravdu málo aplikace

Zápory:
- plastový obal, který se opravdu jednoduše "zapatle" a kazí tak trošku celkový elegantní dojem paletky
- štěteček u paletky

Hodnocení


Paletku můžete zakoupit například na této webové adrese za 299 Kč,

Vaše Šárka :*


A co Vy? Máte už nějakou paletku od Sleek nebo jinou se kterou jste spokojeni, tak jako já? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)