9/30/2014

Stay Matte podkladová báze od Rimmelu - matný nezbeda

Hezký úterní večer, milé čtenářky,

jak se připravujete na první podzimní dny? Už jste se také smířily s tím, že léto už je pryč? Já se Vám musím přiznat s tím, že ano. Měním si postupně oblečení z toho krátkorukávkového na pořádné, teplé svetry, ale někdy není výjimkou, že risknu vyjít i v něčem letnějším. Podobně to mám i s produkty na líčení. Ráda zkouším nové věci a o tom bude i dnešní recenze nebo chcete li článek.



Vždy jste byla proti takovým výrobkům či produktům, jako jsou spreje na zafixování makeupu (což nedokážu pochopit doteď) a primeru pod makeup. Proč bych si měla pod makeup dávat další vrstvu, když jsem před ním aplikovala hydratační denní krém. Měla bych ho tedy vyzkoušet? Jednou přišel čas a já si řekla, proč by ne, vždyť mi to může docela i pomoci - nemám moc sjednocenou pleť, tady jizvička po odstranění pihy, tady zase něco jiného. A tak jsem do toho šla a mohu Vám říci, že jsem nebyla zklamaná! Jako první bázi pod makeup jsem zkusila Rimmel Stay Matte Primer, protože mi přišel cenou versus slibovanou kvalitou nejlepší. :)

Obal je klasická tuba, která je známá především díky Rimmelu. Obsah této tubičky je 30 ml, takže nic, co by nás od této značky mohlo překvapit. Je plastový, tentokrát na rozdíl od makeupu bílo fialový s šroubovacím víčkem. Takže bych ho hodnotila opravdu jako jednoduchý, možná i nudný.






Konzistence primeru je středně hustá. Barva není nijak tónovaná, je jen jednoduše bílá a po rozmazání na tváři se z ní stane jemně transparentní barva. Nepřipadá mi, že by se po zaschnutí nějak báze zabarvovala do nějakého tónu. Při aplikaci na obličej je báze trochu více potřeba, než jí rozetřete po celé pokožce, včetně nosu, tváří apod. Připomíná mi krém, má tedy krémovější konzistenci a na rozdíl od svých sourozenců, makeupů ze stejné řady není hutný a těžký. Tento primer od Rimmelu má i parfemaci, která po nanešení není moc příjemná, i když vy víte, že já jsem ujetá na to, když něco voní, tak tato vůně mi připomíná vůni hub, nemůžu si pomoci. :D




Rimmel slibuje výdrž až dvanáct hodin a já to mohu jen a jen potvrdit. Jako velkou výhodu mu přiřazuju v tom, že se na pleti neleskne a je hlavně bez shimmeru. Je důležitá jedna věc, je dobré produkt důkladně rozmazat prsty či důkladně nanést štětečkem, jinak se Vám na pleti vytvoří ne ppříliš vzhledné a hezké bílé skvrny. Primer lze použít dvěma způsoby: buď jako bázi pod makeup nebo místo samotného makeupu ke zmatnění pleti. Já ho osobně, jak už jsem zmínila, používám pod makeup, aby mojí pleť krásně sjednotil a tento úkol jednoznačně umí splnit na jedničku.





Klady:
matný
bez shimmeru
není hutný ani těžký
bezbarvý, poté transparentní

Zápory:
větší spotřeba
parfemace - není moc příjemná
po špatném rozmazání zanechává skvrny

Hodnocení


Tento primer můžete sehnat na oficiálních stránkách Rimmel za 119 Kč, ale věřím, že je k dostání i v drogériích.

Vaše Šárka :*

A co Vy? Jaká je Vaše nejoblíbenější báze pod makeup? Pochlubte se do komentářů :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)