9/25/2014

TANGLE TEEZER zn. zázrak mezi kartáči

Dobrý podvečer slečny,

a je to tu. Se sestrou jsme se připojily k dlouhému seznamu majitelek kartáčů TANGLE TEEZER. Upřímně řečeno jsem z toho v rozpacích. Vždy jsem se smála sloganům ohledně tohoto zázraku typu "Ten hřeben je geniální češe vlasy.", to mi vždy přišlo směšné, protože co jiného by měl dělat???

Ale sestra po TANGLu stále toužila a protože ho už posledně měla v nákupním košíku parfums, řekla jsem ji ať nic neobjednává, že ji ho koupím spolu s přítelem k narozkám a něco ji později ještě dokoupíme (no jistěže ji ho dáme dříve - to by nevydržela). V tuhle chvíli (automatická publikace článku) už ví, jaký design dostala, protože to jako jediné ji zůstalo jako překvapení.

Já jsem si pro sebe vybrala krásnou zlatou edici, která mě ohromila a vypadá krásně. Tak uvidíme, ale první dojmy jsou nadšení a nečeše vůbec špatně a v kabelce mu to bude slušet. Jen se bojím, aby se mi nepoškrábal, to by mi vadilo ;).


K samotnému balení. TANGLE byl zabalený v průhledné plastové krabičce. Její design se mi líbí je dle mého názoru typicky anglický ;) Povedená byla strana krabičky, která se věnovala vynálezci.







Cestovní verze TANGLu je doplněna "víčkem" na ochranu štětinek před jejich zničením.



Našla jsem e-shop, který měl docela příznivé ceny a jeden kartáč stál 290 Kč a tak jsem neodolala a podlehla taky :D :D Ta cena mě asi přesvědčila, protože není extra daleko od normálního kartáče, ale 500 Kč a víc bych za něj upřímně nedala.

Hodím Vám sem odkaz na e-shop, který mi hodně ušetřil obsah mé peněženky, tak se tam mrkněte mají tam opravdu výběr.

Nejprve jsem našla tento web, který zřejmě zastupuje ČR, kde jsem si našla adresu tohoto salonu a přes jejich e-shop jsem objednávala. Ještě se můžete podívat na typy a rady oficiálních stránek TANGLE TEEZER.



Vaše Kačka ;)

Tak uvidíme, jaký je to zázrak na vlasy. A jaké pocity z něho máte Vy???? Vlastníte x chcete vlastnit???

5 comments:

  1. Tangle teezer vlastním taky, ale nějak jsem nepřišla na to, jaký zázrak se v něm skrývá. Pro mne to je obyčejný kartáč akorát s hezčím designem.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. souhlasím s tebou je dobrý na cesty, skladný, hezký design, ale extra zázrak to asi nebude

      Delete
  2. Tangle Teezer mám a nevidím v něm nic víc než super skladný a hezký kartáč na vlasy ;-) S mými vlasy si nejlépe poradí Detangler, kam se na něj hrabe TT :-)

    ReplyDelete
  3. Nádherný, praktický, funkční... Ten nejlepší hřeben na trhu. Nedám na něj dopustit :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)