9/23/2014

Unboxing Parfums.cz - moje první poprvé (nejen) z parfumérky

Krásný úterní večer, moje krásky!

S opožděním a tak trochu i s ostudou přináším další video. Bude se jednat o můj úplně první Haul Unboxing, protože tuto kategorii máme všichni moc rádi a neříkejte, že ne :) Tentokrát bude z Parfums.cz, protože abych upřímně na sebe práskla, kosmetiku s parfumérek jsem si nikdy nekoupila a tak tohle bylo moje poprvé. :)



PRODUKTY, KTERÉ SE VE VIDEU OBJEVILY
BrushArt face štětec na pudr suchý, práškový     94 Kč
Dermacol Black Sensation Precise oční linky black      102 Kč
BrushArt make up houbička     99 Kč
Dermacol Accessories štětec na oční linky     39 Kč
BrushArt Eye štětec na oční stíny     79 Kč
Dermacol Matt Control krycí korektor, 01     101 Kč
Gabriella Salvete tužka na obočí, 02     79 Kč
Dermacol Cover Make up, 208     129 Kč
Brische Hidratante hydratační rtěnka, 517     75 Kč
Paese Manifesto tekutá rtěnka, 905     50 Kč
Dermacol Sensitive pleťov voda pro citlivou pleť     127 Kč




CO MÁM NA SOBĚ
čím jsem nalíčená - Essence, Rimmel, Avon, Alverde
oblečení - košile New Yorker

NA CO NATÁČÍM
video - Sony HandyCam




Vaše Šárka :*

A co Vy? Podělte se k nám do komentářů, s  čím jste si poslední dobou udělali radost Vy :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)