9/23/2014

Velká podzimní GIVEAWAY!

Hezký večer, už podruhé, krásky,

jelikož se nám blíží podzim a nikomu z nás se do něho nechce, chceme Vám ho zpříjemnit a vyhlásily jsme tedy naší PRVNÍ GIVEAWAY! Sladily jsme jí pořádně do fialova, aby se Vaše chladnější dny proměnily do krásných barev! :)

Nejsme moc příznivci randomu a tak máme vlastní pravidla :) Stačí odpovědět na otázku, která zní:


Jak v chladnějších dnech pečujete o pleť? 


PRAVIDLA SOUTĚŽE
1. Sleduj nás na facebooku TADY
2. Odpovídej na otázku zde pod článkem do 30.9. 2014 :)

Nejzajímavější komentář odměníme následujícími dárečky:

Garnier Ultra Doux šampón a kondicionérZDE si o nich můžete přečíst více

vzorečky La Roche Posay - Cicaplast Baume B5, Toleriane Ultra, Hydreane BB Cream

Essence mono oční stíny, 72 my baby blue!

Essence Coverstick korektor, 01 Matt Sand

Rimmel BB Cream, Medium


Vaše Šárka a Kačka :*

Držíme Vám všem palečky a těšíme se na Vaše komentáře :)

9 comments:

  1. Já o pleť pečuji úplně stejně po celý rok, jen s tím, že se mi během roku mění produkty. V zimě pak akorát přidám nějaký více hydratační pleťový krém a hutnější make-up aby mi chránil pleť venku před mazem. Jinak dělám vše stejně ,prostě to co mi vyhovuje :)
    kajush.01@centrum.cz

    ReplyDelete
  2. V chladnějších dnech se moje péče moc neliší, jen používám hutnější krém na obličej, aby byl více hydratovaný a vyživený, na léto mám jen takový lehký, abych pleť moc nezatěžovala :).
    xoxo.L@seznam.cz

    ReplyDelete
  3. Ve dnech, kdy nám sluníčko už tak moc nepřeje, věnuji větší pozornost na hydrataci pleti. :)
    t.brychtova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Přestala jsem používat BB krém, který v létě zbožňuji, a už jsem zase přešla na make-upy. Vytáhla jsem balzámky na rty. Jinak nic zvláštního, pokud je vítr nebo zima, chráním si tvář šálou. Snažím se ji hydratovat hlavně doma, když topím. A miluji masky, hlavně ty hydratující, co se nesmývají, jen se přebytek setře ubrouskem. Piju vodu, piju a piju. A víc mě nenapadá. :)
    radka.kaiserova@gmail.com blog Měj se ráda

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Já o pleť v zimě pečuju podobně jako v jiných ročních období :). Přidám ale o něco hutnější krém, který mi pleť během dne bude hydratovat, jelikož se mi vždycky přes zimu loupe a na rtíky po celý den nanáším balzám. Mám moc ráda balzám na rty od Dr.Hauschka.
    kristyna.toma@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. Já o svou pleť pečuji pořád stejně. Líčím se jen tužkou na oči a řasenkou a přidám rtěnku, balzám na rty nebo lesk. Nic jiného většinou nepoužívám, jedině když mám víc času. Odličuji se micelárkou od Biodermy Sensibio H2O, používám občas sestřin peeling, pak jeden hutnější krém, který je přímo určen do chladného počasí a nedávno jsem začala používat sérum od Biodermy. No rozhodně tohle nepraktikuji denně, jen když se mi chce.
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)