9/07/2014

Velký trip to PRAGUE

Dobrý den dámy,

dnes Vám chci napsat o včerejším výletu, na kterém jsme byli se svými drahými polovičkami (a klobou dolů, že to dali).

Ráno jsme vstávali o půl 7 a vyrazili jsme vlakem do hlavního města :D :D. Cesta byla celkem dobrá jen ty vlaky, ale to je na jiný článek :D.

Abych ještě objasnila popud naší výpravy, tak to bylo výhra v jedné soutěži Cup of Style, kde jsme vyhrály poukaz na obchod RESERVED a STARBUGS a plno jiných cen, které Vám ještě ukážeme ;).

Takže první kroky vedly na začátek Václavského náměstí a jely jsme pěkně jeden obchůdek za druhým. Začaly jsme se ségrou v Jannis, kde mi můj drahý přítel koupil krásné sandálky a tady bych Vás chtěla upozornit, že Jannis má VELKÉ VÝPRODEJE LETNÍ KOLEKCE, takže mrněte vše tam stojí 199 Kč.

Pak následovaly různé obchody co se na náměstí nacházejí, ale tam jsem si nevybrala, ale za poukaz do RESERVED mi přítel poradil tyto krásné úpletové šaty, které mají na bocích ozdoby v podobě zipů, které lze reálně i otevřít, takže žádná atrapa. Stály původně 799 Kč a já je získala za 399 Kč. Takže tady je vidět, ,že všude jsou slevy, ale někdy je těžší si vybrat.

Ještě bych chtěla za nás obě poděkovat za krásné a hodnotné ceny Cup of Style.

Oběd jsme si dali v BurgerKingu a ač je to fastfood a o zdravém životním stylu nemůže být řeč, tak Vám řeknu pochutnali jsem si všichni. Cestou k vlaku z náměstí jsme v suvenýrech ještě koupili dáreček pro rodiče a navštívili Starbugs, kde jsem si všichni čtyři koupili za poukaz limonádu s ostružinami, může to znít pro někoho malicherně, ale za 4 limonády jsme dali 460 Kč (tedy využili jsme poukaz naštěstí) a to se mi zdá moc.

A pak byl čas vyrazit domů ;)



A tady ještě jeden krasavec od mého přítele z DINOPARKU. Děkuji ti moc Míšulko :-*



Vaše Kačka

A co Vy? Výletujete a nakupujete????

2 comments:

  1. Krásné šaty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. viď? Zaujaly nás i v mentolové barvě :) do Reserved se jdi určitě juknout, mají tam boží věci :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)