9/18/2014

Wishlist by Kate

Dobrý podvečer dámy,

předešlý den jste mohly vidět wishlist mé sestry a já Vám  zde přikládám wishlist zase můj.
Já vím není kdovíjak velký, ale v přepočtu na korunky, tak zanedbatelný taky není a bohužel vím, že většina zůstane mým wish snem.

A co tedy nutně potřebuji a nejede přes to vlak???? :)


  1. Jsou to úplně super šaty s netradičním potiskem látky ve stylu Paříže. Nutno přidat, že jsou ručně šité a tento nádherný kousek tvoří ručně uživatelka na Fler.cz, která se jmenuje Simona Tošková. Zatím jsem ve stádiu "slintání před obrazovkou" jestli to tak můžu říci, ale prostě je to pravda, tak to tak musím říci. Simona tvoří nádherné šatky v rozmezí od 2 500 Kč. Tak uvidíme jestli odolám.
  2. Nevím jestli jsem to zde někde psala, ale asi ještě ne, protože tato položka na wishlistu vyplývá z mého obdivu k Audrey Hepburn, od které mám už několik kousků. Já ji prostě miluju ♥ a pozor toto není pouze jen nesplněné přání, protože tuhle sukýnku jsem si už objednala, tak uvidíme, jak mi bude slušet a autorem je HeleMalina.
  3. A do třetice všeho dobrého jsou opět luxusní šatky s krásným potiskem kočky v růžovém podkladu. Opět jsou od Simony a toužím po nich také strašně moc. No řeknu Vám mít tak šikovné ruce, tak nenosím nic jiného než šaty ☺
Tak to je můj prozatímní wishlist a už pracuji na 1/3tinovém splnění.

Vaše Kačka

A co Vy???? Po čem touží Vaše srdíčko úplně nejvíc??


No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)