10/08/2014

Autumn wishlist by Šárka

Hezký večer, moje věrné čtenářky,

taky jste už vytáhly teplé botky, svetříky a trika s dlouhým rukávem? Já určitě. Miluju v těchto podzimních dnech i Crosky v kožíškem, na které se sestrou nedáme dopustit. Když na ně není nálada nebo chcete rozveselit mrazivý večer, kupte si nějaké super crazy teplé ponožky, jako jsem dostala já a ukazovala jsem Vám je na Instagramu. Jsou roztomilé, bláznivé a mají na sobě našité kačenky, takže mi skvěle připomínají léto strávené u vody. Navíc jsou teploučké a tak Vám zahřejí nejen nožky, ale společně i s horkým čajem či čokoládou celé tělo a Vy si budete připadat jako v ráji :)




Jelikož tu máme podzim (i když mezi námi, kdyby sněžilo, tak věřím, že je zima), tak tu mám další seznam přání, co by se mi do tohoto nepříliš teplého počasí hodilo. Máte to podobné?

1 W7 Double Act Powder Duo - ano, přiznám se, nic ještě od této značky nemám. :) Už naplácávám :D Ale musím Vám říct, že mě zaujal tento rozjasňovač, který se prodává v jednom balení společně s bronzerem a vypadá v té papírové krabičce hrozně elegantně, no, kdo by po něm nesáhl? :)

2 The Balm Mary Lou Manizer - tak tenhle rozjasňovač je pecka! Hrozně  se mi líbí, retro obaly od TheBalm jsou chic! Už dlouho si plánuju něco pořídit od TheBalm, ale uvidíme, třeba se poštěstí a uslyší mě Ježíšek :)

3 Essence Lash Princess řasenka - já vím, já vím, už jsem Vám to hodněkrát říkala, jsem úchylná na obaly. A když se spojí krása s dobrou funkcí, je to báječný. Tahle řasenka od Essence je krásná, úplně stvořená pro zimní podzimní look, tak proč do ní nejít? :)

4 Kotníkové botky - tyhle jsou z Deichmann a jsou elegantní s dvěma stříbrnými jakoby knoflíčkami. Už jsem se na ně koukala minulý podzim a můžu Vám říci, že mě stále lákají. Vypadaly by krásně k džínovým slimkám s hnědou kabelkou. Myslím, že už si na ně brousím zuby :)

5 Toni&Guy pudr do vlasů - sice mám od přírody bohaté a husté vlasy, ale někdy mě připadá, že druhý den po umytí je mám šíleně splihlejší. Navíc je tento pudr opravdu chválený, tak proč ho nevyzkoušet?


Vaše Šárka :*

A co Vy? :) Je něco, co následující měsíc nutně potřebujete mít? Určitě se něco najde. Inspirujte mě do komentářů :)

6 comments:

  1. Řasenku doporučujuu! :-) Já teď nákupy přesměrovávám na dárky na Vánoce, takže pro sebe minimum :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jsi mi neměla říkat :D Jak říkáš, šetří se na Vánoce :D už aby bylo po nich :D

      Delete
  2. Já teď na podzim potřebuji = chci asi jenom paletku Too Faced Chocolatte Bar, nějak teď po ničem dalším netoužím.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj Too Faced, to musí být pecka, máš něco od nich? :) ty jejich tvářenky jsou krása :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)