10/28/2014

DIY gift bag :)

Ahoj kočky,

dneska Vám ukážu svou novou závislost. A je to výroba dárkových taštiček. Našla jsem si různé návody na internetu a z nich si udělala tak nějak svůj postup, od každého trošku.

Našla jsem si na internetu vzor na tisk. Například zde nebo zde či tady.


Teď tedy k samotnému postupu.

  1. Řezačkou jsem si odřízla kraje, které nebyly vzorem potištěny.
  2. Na výrobu konkrétní taštičky, kterou Vám zde ukážu jsem použila polovinu A4.
  3. Držte se podle návodu níže.





Následně horní okraj přehneme směrem dovnitř. Děrovačkou uděláme otvory na ucha a ty vytvoříme z provázku/stuhy a na konci zauzlujeme. A MÁME HOTOVO dokončit můžeme zdobení v podobě různých kartiček na jména aj.


A tady už vidíme výsledný efekt naší tvorby. Větší tašky dělám z balícího papíru, ale tyto mám spíše pro ozdobu nebo dáreček typu naušničky, rtěnka atd. Většinou jdou udělat 2 tašky z jedné A4.

Tady Vám dám ještě odkaz na moc pěkné ozdoby na dárečky, Třeba Vás to inspiruje na další tvorbu nebo kreativní balení letošních vánočních dárečků.

Zkoušíte taky tvořit vlastní taštičky nebo kreativně balit dárky????

Zdraví Vás Vaše Kačka ;)

9 comments:

  1. I love this and the http://www.craftyferret.co.uk site :) thanks for the link :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you very much dear Picto ;) now I must made it still ;)

      Delete
  2. Krásná taštička!

    beaufash-klarka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Skvely napad, mam rada kreativne zabalene darky a o to se take snazim, peclive vybiram papir, masle i ruzna zdobeni :-) Rucne malovana a po domacku delana prani jsou pak pro me uz naprostou samozrejmosti ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji moc právě taky se mi zalíbilo, že si vše můžu pěkně udělat krásné sama, jen musím ještě získat dostatečnou zkušenost ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)