10/29/2014

DIY Halloween SPOOKY

Bonjour,

dnes slibovaný tématický článek, který se týká Halloweena. Ještě předtím říkám na rovinu -> Halloween NESLAVÍM, ale našla jsem pěknou stránku, a protože mám tvořivou náladu, tak jsem se do toho poprvé dala. Hlavně proto, že jsem chtěla nějakou výzdobu, tak to beru jako podzimní výzdobu.


V sobotu jsme v Makru chtěly se ségrou koupit dýni na vyřezávání, prostě jako podzimní kulisu :D, ale pak nám bylo jasný chceme ji domů, a tam to nejde, protože by na ni bylo velké teplo. Takže jak to vyřešit??? Jednoduše. Ségra našla jednu zatoulanou dýni, jako lucernu na svíčku a bylo rozhodnuto. Dýně stála cca 100 Kč tak to jde na to, že to neshnije ;) :P.

A já na netu našla včera krásné papírové dekorace, takže jsem začala tvořit. Jak se vyrábějí taštičky už víte podle TOHOTO článku, který jsem uveřejnila včera, ale dnes budou "dýňovou" tématikou.

Bohužel už jsem neměla mufny :D, tak je to ve zbytku perníkové bábovky, ale myslím, že i tam to vypadá krásně.

Podívejte se sem a sem, kde jsem čerpala grafiku.








A podívejte se, jak krásně Vás upraví Google v aplikaci Fotky. Buď legračně jako mě nebo strašidelně, tak to vyzkoušejte taky ;))


A jak to máte s Halloween Vy??? Jako já nebo si na něj potrpíte??

Vaše Kačka ;)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)