10/21/2014

Dokonalé obálky časopisů????

Zdravím Vás kočky ;)

dnes článek z trochu jiného šálku. Dnes Vám chci ukázat fotky žen a dívek, které se za sebe vůbec nestydí, jsou šťastné a navíc sexy.

Jen si tak říkám proč jsme tak zamilovaní do Photoshopu hvězd, které jsou výjimkou a jako když jim dal osud šťastnou kartu a ony netrpí celulitidou, nadváhou, mají krásné husté dlouhé vlasy, pevné upravené nehty, jsou hubené, ale paradoxně mají velké vnady na hrudi :D.

Čím to asi je? A je to vůbec možné? Ty z Vás, které sledovaly kdysi pořad na Prima LOVE Zhubni nebo přiber a pamatují si černovlasou reportérku Annu (tuším, že se tak jmenovala, je to přece jenom dlouho), tak tam jsme měli možnost vidět drastické diety všech modelek aj. Sama Anna byla moc pěkná a měla normální pěknou postavu, nebyla hubená, ale ani neměla velkou nadváhu.

To jsem jen odbočila, chtěla jsem říci, že ona sama prošla focením, jakým slavné ženy procházejí a pak si sedla s mladým chlapcem za počítač a ten ji ukazoval, jak vznikají krásné fotky s pevným a hubeným tělem. Přes grafický editor ji zeštíhlil ruce, zmenšil pas a zvětšil poprsí.

A pak čemu máme věřit??? Tak za prvé sami sobě. Čím trpíme my všichni, tím trpí i ony hvězdy. Nevěřte tomu, že mají výjimky - nemají.

Tak až zase uvidíte nějakou hvězdu na obálce časopisu nebo jen tak vyfocenou, tak si vzpomeňte na hodiny za počítačem, aby obálky časopisu vypadaly podle marketingu REÁLNĚ. :D




Vaše Kačka ;)

Jaká je podle Vás normální váha a postava nebo velikost oblečení???

3 comments:

  1. Moc zajímavý článek. Já jsem pro, aby se fotky neupravovaly. Potom bychom věděly, kdo je přirozeně krásný. Ženy by se za sebe rozhodně neměly stydět :-) Jinak děkuji, že ses zúčastnila mé giveaway a držím palce :-) Cooking with Šůša

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit :) Jsem ráda, že se mnou souhlasíš, někdy je ta "umělá" krása až moc :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)