10/04/2014

GoodBye září - ach ty pečující produkty

Krásnou sobotu, naše krásné čtenářky,

je sobota, nejhezčí den v týdnu vůbec a já mám dnes po druhé hodině v autoškole, je to nemožný :D Vím, ale jedno - nejsem sice mistr v rozjíždějí a ráda vybírám příkopy, ale auto mě chytlo, i když jsem se ho zpočátku bála. Jezdíte taky autem? Jestli ano, jaké jsou Vaše vzpomínky na první jízdy? Pochlubte se mi určitě do komentářů, budu ráda :)

Tak a teď přistoupíme k tomu důležitějšímu. Jelikož září se nám přehouplo a já ani už nevím jak, strašně to totiž utíká, máme tu další GoodBye, takže seznam spotřebovaných produktů. Doufám, že se bude video líbit. Tak si dejte čaj, sušenky či kávu a hoplá zhlédnou další moje video :)



PRODUKTY, KTERÉ SE VE VIDEU OBJEVILY:
Nivea Diamond Volume pěnové tužidlo
Syoss Color Protect kondicionér
Garnier micelární voda
Ryor pleťové tonikum pro suchou a citlivou pleť
Dermacol odlakovač Express s mandlovým olejem
Lilien odlakovač with tea tree oil
Essence I Love Extreme řasenka
Avon Colortrend makeup, Ivory Beige
Contratubex gel proti jizvičkám


O ČEM MLUVÍM:


CO MÁM NA SOBĚ:
čím jsem nalíčená - Dermacol, Rimmel, Avon, Alverde, Brische
oblečení - halenka C&A
řetízek - SIX


NA CO NATÁČÍM:
video - Sony HandyCam



Vaše Šárka :*

A jak jste na tom Vy se spotřebovanými produkty? Máte nějaký produkt, který si opakovaně rády kupujete? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)