10/28/2014

IKEA HAUL

Čauwec kočky,

tak dnes mám pro Vás krásný článek, jak jsme vyjeli do IKEA. Výlet do IKEY je pro mě vždy velká příležitost si nakoupit různé zbytečnosti, které mi zkrášlý můj pokojík.

Ani teď tomu nebylo jinak. Podívejte co všechno jsem si koupila.


Je jasné, že neodolám krajkovému květináčku a tácku, mimochodem jeden větší květináček už doma mám. Navíc jsem "nutně" :D potřebovala zrovna tyto 3 dózy (3v1), které využiji na tamponky pro odlíčení a na uši. A další věcí jsou malinové svíčky, které voní, tak neskutečně krásně, že jsem je musela mít a navíc jimi lze naladit krásnou romantickou náladu, takže dárek i pro přítele :P

Navíc IKEA samozřejmě není pozadu, co se týče Vánoc. Všude to na Vás dýchne Vánocemi a to ani ještě nebyly dušičky a Haloween :D

Všude jsou typy na balení dárků. Mimochodem chystám pro Vás DIY, jak jednoduše zabalit dárečky, tak se můžete těšit, jen co to bude aktuální, tak to sem hodím.

Mrkněte se co vše si v IKEA můžete kopit pro balení dárečků a ozdoby. Jen ještě, co se týče ozdob, tak mě potěšily, protože poslední dvě sezóny zpět to bída a utrpení, Opravdu se mi žádné ozdoby nelíbili a navíc byly drahé. Tento rok ozdoby samozřejmě výrazně nezlevnily, ale jsou mnohem krásnější a originálnější. Mkrněte na pár špionážních foteček, které jsem pro Vás vyrobila....


krásné balící ozdoby, krabičky, stuhy, papíry a já nevím co ještě

vše rozřazeno do barviček
  
došlo i na vánoční stromečky a ozdoby

zase podle barev a druhu

tohle mě uchvátilo svící městečko a závěsná hvězda

Ale troufám si říci, že nejvíce budete mimo z této nádherné, nádherné a stokrát nádherné ŠATNY. No já Vám řeknu, že to byla láska na první pohled a hned jsem si ji musela vyfotit, protože v mém budoucím domečku nesmí chybět. Ty krásné jemné odstíny, křesílko a ještě stolek s kruhovými krabičkami. Ano hlas malého toužícího dítěte se ozval v mé hlavě.

šatna SNŮŮŮŮ



a takhle cestujeme za zadních sedadlech (Šari cestuje nejlépe - vždy totiž hned usne)


A jak jste na tom Vy? Už kupujete dárečky a jak je balíte????

Vaše Kačka :-P

3 comments:

  1. Já mám jen pár dárečků. Zatím je intenzivně nehledám. Jen mám nějaké vymyšlené a pokud zrovna teďka budou třeba v akci, tak je koupim. Proč čekat, až budou zase dražší. Ale vánoční náladu tedy mám! Také jsem o tom dnes hodně napsala :-) Jinak věci z Ikey jsou super, u jedné blogerky jsem viděla, že tam mají teďka perníkové svíčky, tak se tam vydám :-))

    Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně jak říkáš, když vidím dobrý dárek, tak ho koupím teď, ale taky extra ještě nehledám, spíš si dávám do kupy v hlavě co budu vůbec komu kupovat ;) Kačka

      Delete
  2. Já zatím dárky nekupuji, protože mě nic necvrnklo do nosu.

    beaufash-klarka.blogspot.cz

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)