10/11/2014

In News září 2014 - Bioderma, Avon, Dm...

Ahoj, krásky,

další sobota, další den, který jsme mohli všichni strávit v pohodlí domova, odpočinout si a zkusit nemyslet na hon všedních dnů. I já jsem to zkusila a mohu Vám říci, nezaškodí si jednou za čas zalenošit :) Jestli jste si tento čas neudělali, zkuste to udělat nyní - dejte play, uvařte si horkou čokoládu nebo si dejte sklenku vínka a pohodlně se usaďte a nenechte se ničím a nikým rušit :)



PRODUKTY, KTERÉ SE VE VIDEU OBJEVILY:
Avon Care Cocoa Butter krém na ruce
Avon Care Cocoa Butter balzám na rty
Alpa vlasová voda lopuchová
Bioderma Hydrabio opalovací spray 30
Bioderma Hydrabio dermální voda
Bioderma Hydrabio peelingový krém
Bioderma Hydrabio denní a noční sérum
Bioderma Hydrabio Mousse na odličování
Pastelové barvy na vlasy
L´oreal Elseve Full Repair šampón + balzám
L´oreal Elseve Arganine Resist šampón + balzám + maska
L´oreal Elseve Total Repair Extreme balzám
Nivea denní krém pro suchou a citlivou pleť
Nivea zvláčňující denní krém
Contratubex gel proti jizvičkám
Bundomikina Gate




O ČEM MLUVÍM:

CO MÁM NA SOBĚ:
čím jsem nalíčená - Dermacol, Rimmel, Avon, Alverde, NYC, Sleek
oblečení - svetr New Yorker
výrazný náhrdelník - Gate

NA CO NATÁČÍM:
video - Sony HandyCam

Vaše Šárka :*

Jak jste na tom Vy? Objevili jste něco, co jste si museli koupit? :)

4 comments:

  1. Já jsem zase "nutně" potřebovala makeup od L´oreal :D

    Just Be Yourself

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D se ti nedivím, já zase slintám nad tím Dermacol Truffle, každý si ho chválí :)

      Delete
  2. Krásné video! Moc se mi líbí ten tangle teezer!
    Stávám se tvým pravidelným čtenářem a budu ráda, když se staneš mým.

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/2014/10/oblibene-podzimni-laky-na-nehty_19.html - budu ráda, když koukneš

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc :) ten Tangle Teezer zkus, je to bomba :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)