10/09/2014

Nákupy, nákupy a ještě jednou nákupy

Dobré odpoledne drahé dámy,

nákupní horečka začíná!!!! Se ségrou jsme ve volném čase, o který se nám postaral rozvrh ve škole zaběhly do Afi Palace a tam jsem si pořídila následující kousky.

Zleva mám krásný starorůžový top nebo spíše takovou halenku, která byla zřejmě součástí kostýmku a vzadu má rozepínání na zip. Je to velmi elegantní kousek, který se mi moc líbí. Je z obchodu oodji.

Uprostřed je krásná mikinka z HM, na které je francouzský nápis mon petit chérie a pod ním krásný zlato-stříbrný flakónek sešitý z flitrů. Tuším ze stála 400 - 500 Kč.

Vpravo je pletená vestička z NewYorkeru, kterou jsem dostala od svého přítele, která není z Afi Palace. Byla ve variaci světlé, černé a modré a stála kolem 250 Kč. Je krásným doplňkem pro různé outfity.

A jako poslední byl velmi velmi výhodný nákup. Jsou to dvoje legíny z CaA. Pár těchto legín stál pouze 225Kč a kdo má O2 slevu může si ještě odečíst 25 %. V obchodě bylo plno různých kombinací. Varianta obou černých legín nebo černá a zelená/modrá/vzory aj.

A co Vy a nákupy?? Jaké nejlepší kousky jste ulovily slečny??



Vaše Kačka :-)

2 comments:

  1. Na legíny jsem koukala také, slevy od O2 v C&A využívám pravidelně :)) Teďka jsem myslela, že platí až tento víkend a dneska jsem zjistila, že opak je pravdou. Vyrazila jsem pro kalhoty a bohužel byly hodně přebrané. Zítra vyrazím do jiného C&A :-))

    Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. No já vím, že O2 dřív mělo hodně slevy a teď tak půl nebo tři čtvrtě roku to nebylo vůbec a když jsem šla platit všimla jsem si na poslední chvíli cedulky, že je 25 % na 1 kus dámského oblečení (vždy mě vytočí, když tam je pánské nebo dětské - nejlepší bylo jak z kraje bylo jedno na co to je) a tak jsem ještě stihla poslat kód, takže legínky byly asi za 160 Kč, což za pár je luxusní cena ;). Bylo mi líto v NewYorkeru dát za legíny 349 Kč, to už je hodně.

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)