10/27/2014

Naservírováno - Avon pleťová voda s kapkou jara

Hezký večer,

počasí je jako na houpačce. Dnes svítí sluníčko, ale v uplynulých dnech tomu tak nebylo. A já jsem za to sluníčko tak ráda! Vždyť nic nikdy tak nezlepší náladu v zimních dnech, než to, když slunce čas od času si na nás vzpomene a pár svých zvídavých paprsků k nám pošle. :) No, ale abych tady moc nepoetizovala, mám pro Vás dnes připravenou recenzi, která se určitě bude hodit, protože právě připomíná první jarní dny.



Dnes jsem si vzala na paškál Avon Naturals Herbal pleťovou vodu s orsejem jarním. Začnu tedy hned ze začátku jako vždy u obalu. Obal výrobku je jednoduchý, oválný a průhledný typický pro značku Avon. Samozřejmě je celý proveden z plastu. Ve předu i vzadu má etiketu s názvem produktu provedené v zelených a žlutých teplých podtónech. Flaštička s pleťovou vodou je poměrně malá, obsahuje jen 100 ml, ale i tak působí dá se říci i osobitě na svojí velikost. Víčko od produktu je zelené a typické zaklapávající.





A teď se vrhneme na samostatnou konzistenci této pleťové vody. Je čirá, samozřejmě velmi tekutá jako voda a není nijak dvousložková. Parfemace produktu je silná (ano, miluju voňavé věcičky, ale tady je na mě toho trochu moc) a voní opravdu po orseji a bylinkách.



Jak mě tedy tato voda nebo tonikum sedla? Musím říci, že opravdu to není nic pro mě. Nevím, jestli je to tím, že mám opravdu citlivou pokožku, ale štípe mě na obličeji. Navíc, podle Avonu má hydratovat, ale mě o opravdu tak nepřipadá. Po hodině mám obličej suchý, jako kdybych se právě umyla jednoduchou čistou vodou - protože ta mě opravdu vysušuje. Největší hrůza byla, když jsem vodou chtěla dolíčit či jen tak přejít po ránu oči. Začaly mě okamžitě štípat až slzet. Takže si myslím, že to nebude parfemací, protože ta mi nijak nikdy nevadila, ale spíše mě nesedí nějaká složka v produktu, která není vhodná pro mou pleť.


 Popis pleťové vody:



Toto se podle mě Avonu moc nepovedlo. Určitě mám své jiné favority mezi toniky a pleťovými vodami, ale tento si už nikdy nepořídím.

Klady
dobrá cena

Zápory
štípe a dráždí pokožku
vysušuje
neoriginální obal
nevhodné pro oblast očí a kolem očí

Hodnocení


Tuto pleťovou vodu s orsejem jarním s obsahem 100 ml můžete sehnat přes svou AvonLady nebo je k dispozici ZDE za 59 Kč.

Vaše Šárka :*

A co Vy? Jaké je vaše oblíbené tonikum či pleťová voda? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)