10/01/2014

Vyhlášení VELKÉ PODZIMNÍ GIVEAWAY!

Hezký večer, milé krásky,

tak a máme to tu! Vyhlášení VELKÉ PODZIMNÍ GIVEAWAY! Nebylo lehké vylosovat vítězku, protože jste nám zanechaly opravdu hodně krásných inspirativních komentářů :)

Vítězkou se tedy stala, tadaaaaa:





Moc gratulujeme a doufám, že budeš mít z výhry radost! Toto není poslední soutěž. Určitě sledujte náš blog a do budoucna se můžete těšit na další soutěže.

Výherkyni ještě jednou gratulujeme a prosíme, aby nám napsala na náš e-mail svou adresu :)

Vaše Šárka a Káťa :*

2 comments:

  1. Jéé, to mám radost :) Ještě, že mě nikdo neviděl, jak tu řvu :)))) Moc se těším, až výrobky vyzkouším, ten korektor jsem měla už tolikrát v ruce a pokaždé jsem ho vrátila do regálu, konečně ho budu mít :) Fakt jste mi udělali radost v dnešní "špatný" den, kdy se mi od rána nedařilo :) Děkuju!!!
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsme rády, že jsme ti udělaly radost, balíček už je na cestě :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)