11/20/2014

CATRICE palette

Dobrý den krásky,

dnes vám tady ukážu úplně bombastickou paletku, o které jsem už psala tady a moc se mi líbí. Ačkoliv jsem zatížená na výrazné oční stíny, tak tahle u mě boduje.



Jak můžete vidět jsou to krásné zemité odstíny, které se hodí určitě na podzim, ale je škoda je nevyužít po celý rok ;) Jsou krásné se shimmerem což mně vůbec nevadí, i když někdo může namítat ;)

Obal paletky je také povedený. Plast je krásně průhledný a co mě překvapilo, tak je i bytelný - není to ten plast, který se jednoduše zlomí, díky tomu lze paletku nosit i v kabelce.


Teď se můžeme blíže podívat na odstíny paletky. První odstíny se perfektně hodí jako rozjasňovač do obočí a lehce pod něj. Druhý nanesu na celé víčko a ještě předtím nanesu bázi pod oční stíny od Avonu, která zaručí perfektní výdrž stínů. Třetí a čtvrtý odstín používám na druhou polovinu očního víčka (ta co dál od slzného kanálku) a pomocí nich vystínuji. Tmavou (4) zpravidla nanesu jako jemnou linku na oční víčko - rozblendím a stínem 3 vše ještě dostínuji.

Jinak mě překvapilo, že odstín 1 není neviditelný a tím pádem je dobře využitelný (nemám ráda ty odstíny co nanesu a není to vidět), tento má pěknou pigmentaci. Vše můžete vidět na mé ruce.




Bohužel lépe mi to vyfotit nešlo :(, ale i tak je vidět, že stíny jsou krásné. Opravdu jsem nadšená.




Za musím hodnotit jedině 5 z 5 ;) Opravdu děkujeme za výhru blogerce theminionofbeauty.


A jak se líbí paletka vám?? Jaké barvy upřednostňujete vy??

2 comments:

  1. Stíny vypadají moc pěkně, já výrazné odstíny naopak moc nepoužívám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako příznivce výraznějšího líčení mě uchvátila paletka je opravdu povedená a můžu ji jen doporučit

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)