11/09/2014

DIY Advent Calendar

Nazdárek dámy,

dnes tu pro vás mám můj slibovaný projekt z řady DIY.

Už hrozně dlouho toužím po velkém adventním kalendáři, kam by se vešly dobrůtky i pro 6 lidí. Ty kupované kalendáře jsou nic moc, je to jen "buchta" co se tváří jako čokoláda, ale my jako správné labužnice čokolády si to nenecháme líbit. Osobně plánuji kapsičky naplnit Lindt, protože to jsou nej čokoládky na světě.

A teď tedy už k výrobě. Vzala jsem si jako podkladovou plochu obyčejnou kancelářskou nástěnku, kterou jsou obalila balícím papírem.

Ve Wordu jsem si napsala okrasným fontem "Veselé Vánoce" a vystřihla si i datum 24.12. 2014, které jsem nalepila do horní části nástěnky.

Pak už jen najít 24 vhodných taštiček, což byl největší problém. Nechtěla jsem je všechny stejné a dlouho jsem hledala i vhodné vzory po internetu.

Tady jsou užitečné odkazy pro vás, kdyby jste se také rozhodly vzít adventní kalendář do vlastních rukou:

Článek jak si vyrobit taštičku a návod najdete tady. Pak už jen popsat fixem každou taštičku číslem určitého dne a těšit se na 24tou krabičku a já se hodně těším.

Doufám, že se vám inspirace a odkazy hodily nebo alespoň budou hodit.












Jak řešíte adventní kalendář vy???


2 comments:

  1. Je to skvele, docela jsi me nalakala, zkusim ho vyrobit segre. Bude ji 18, takze je to vyzva, abych ji zaujmula ;-) Naplnim ho dobrutkami z Bretane, kde momentalne jsem, o to bude originalnejsi :-) bára.kára blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem moc ráda že se ti kalendář líbí moc jsi mě potěšila sestra bude mít zaručeně radost dík :-) :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)