11/16/2014

ELLE december 2014 - Passionate issue

Hezké odpoledne, kočky!

Tak nebudu Vás dlouho napínat, určitě jste si toho všimli. Vyšlo nové ELLE za měsíc prosinec a musím Vám rovnou říci, že mě něčím přitahuje. A moje domněnky asi budou pravdou, vždyť toto vydání ELLE se nese ve znamení vášně, hříchu a marnivosti, kterou trpí každá z nás, která si ELLE alespoň jedenkrát prolistovala...
Obálka se nese v bílo, červeno, černém provedení, kdy právě tato barevnost úplně podtrhuje téma časopisu. Dárek tentokrát určitě potěší každou z nás - je jím zlatá slevová kartička do H&M s 20% slevou :) Tímto mě ELLE opravdu udělala radost, protože abych se popravdě přiznala, předchozí dvě, tři čísla mě docela zklamala.


Tak jestli jsem Vás jen maliiinkato na nové ELLE navnadila, jen si pro něho skočte! Vždyť marnivost je jedním ze smrtelných hříchů.... kterým má trpět každá opravdová žena...












A co Vy? Máte už svoje ELLE? Nebo nějaký jiný, Vámi milovaný časopis? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)