11/23/2014

Fann parfumerie Christmas 2014

Ahoj, krásky,

taky už na Vás všude dýchá duch Vánoc? Na mě určitě a tento předvánoční čas si naprosto užívám plnými doušky. Já nevím jak Vy, ale všude po obchodech, krámcích a mých oblíbených zapadlých pidi obchůdcích se dívám na to, jak se vše mění a lidé okolo mě začínají mít ten správný předvánoční shon. :) A o tom bude i dnešní článek, o novinkách, které jsem našla pomocí katalogu, který jsem náhodně "sebrala" před Fann parfumerií.


Fann parfumerii jsem našla náhodou. Musím se přiznat, jsem zástupce spíš té masovější většiny, která si raději něco koupí v drogériích než v parfumériích, protože mi někdy ty ceny připadají přemrštěné a výsledek se rovná kvalitě těch drogérkových (i když vím, že mě teď hodně lidí sežere) :D Ale občas se tam dá najít pár produktů, které opravdu chytnou za srdce a povzbudí Vás v té horečce okolo toho "I must have"! :)

Tak tady bych Vám ve zkratce chtěla ukázat pár stránek z Vánočního katalogu, které mě zaujaly:
kdo by neznal klasiku jménem Chanel n.5? Ten jako by nežil... 
50ml, 2690 Kč

Giorgio Armani a jeho "Si". Kdybych neměla domu válečnou zásobu voňavek, musela by být moje. Voní sladce po květinách a lehce po dřevu. 
30ml, 1545 Kč

Dárky, které potěší a za tři sta korun...

Za necelých i necelých sedm stovek si můžete pořídit i BB cream od Lollipops, což je mimochodem strašně moc cute a retro značka s roztomilými obaly :)

Jaká milovnice vůni či kosmetiky by odolala těmto dárkovým setům? Já jdu s davem a nejeden si rozhodně přeju...

Nezapomeňte, že Fann parfumerie má i svůj e-shop, takže vánoční dárky můžete nakupovat i v pohodlí domova :)

Tak tato značka mě uchvátila! Už jednou řečený Lollipops, je pařížská značka, která má krásné retro obaly. Už kvůli tomu je přece krása si na ní jen tak "povzdechnout". Achjo...

A tohle je moje "must have"! Puntikatá retro krabička Bubble Love Powder s labutěnkou, která je napuštěná rozjasňujícím pudrem. Nevím sice, jak je to praktické v praxi, ale je to naprostá bomba nejen pro moje oči. Stojí 399 Kč.



A co Vy? Taky se Vám něco z katalogu líbí? A nakupujete raději v parfumériích nebo v dorgériích oblíbenou kosmetiku? :)

4 comments:

  1. Tak přesně tenhle jejich katalog se mi neskutečně líbí a přednáška ve škole s ním perfektně rychle utekla! :D Ta stránka s Chanelem <3

    Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to věřím :) jj kdo by nemiloval Chanel? Oni to vždy tak podají, že to taaaak nutně potřebuješ :D
      -Šárka-

      Delete
  2. Taky dávám přednost spíše vůním z drogerie. Asi bych nebyla ochotná dát za vůni tolik peněz, ale Chanel je prostě Chanel. Ani nevím, jestli by mi voněla, ale...je to prostě Chanel! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je pravda! :) Jak se říká, každá žena by měla mít alespoň jednou Chanel :) ale musím říct, že legendární pětka má něco do sebe :) mě teď hrozně ze vzorečku voní Giorgio Armani Si :) láska na první pohled :*

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)