11/15/2014

GoodBye říjen 2014 - back to retro :3

Ahoj, kočky moje!

Já vím, já vím, zase mám zpoždění, ale už to napravuju! Tentokrát k Vám mířím s novým videem, tentokrát s dlouho slibovaným GoodBye, tentokrát za měsíc říjen. Už něž jsem video natáčela věděla jsem, že to bude takový návrat do retra :D taška na použité produkty obsahovala totiž hodně věcí, které jsou starší nebo, které jsem spotřebovala až teď, takže dnes to bude spíše taková oodechovka s trochou úsměvu :)

Doufám, že se bude video líbit a jako vždy, nezapomeňte si k videu dát čajík či něco ostřejšího nebo si zapalte svíčku :) Nevím, jak Vy, ale já si už teď zapínám vánoční koledy :D


PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Avon Naturals body spray s vanilkou a sojovým mlékem
SuperMax gel na holení s aloe verou
Essence krém na ruce Winter Edition 2013
Rimmel Stay Matte pudr, 005 Ivory Beige
Avon pěna do koupele s konvalinkou
Linteo vlhčené ubrousky Baby
Essence lak na nehty, 107 Naughty and Pink
Rimmel lak na nehty s Lycrou, 323 Riviera Red
Rimmel by Rita Ora, Breakfast In Bed
Oriflame odličovač makeupu 3in1
Nivea denní krém pure&naturals
Balea Trend It Up ochranný sprej proti horku při úpravě vlasů
Nivea Reshaping Cream pro problémové partie
Aro tampónky
L´oreal Elseve Full Repair šampón



CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - starorůžová mikina C&A
šperky - moustache sada (dárek)
líčení - Avon, Colortrend, Rimmel, Dermacol, Alverde, MUA

NA CO NATÁČÍME
video - Sony HandyCam

Vaše Šárka :*

A co Vy? Taky byste doma našli něco, co tam máte pekelně dlouho? :D

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)