11/24/2014

IDEA for christmas shopping

Čauky,

napadlo mě vám sem napsat návrh na pěkný voňavý dáreček pro ty, co stále nevím, co svým blízkým koupit.

Tento krásný voňavý balíček vymyslela naše mamka a hodí se krásně pro každou ženu i slečnu. V MAKRU jsme koupily krásnou přírodní hnědou dárkovou taštičku, která se hodí k hnědému provedení celého balení.

Najdete zde mnoho produktů této řady. Je zde velmi známí "zázračný kelímek", krém na ruce (o kterém se dozvíte ještě něco víc v dohledné době), krém na obličej spolu s krémy na tělo.

Snad každé ženě či dívce různé věkové kategorie udělá balíček těchto produktů radost. Vůně je také moc krásná taková vánočně čokoládová.

No řeknu vám, že je škoda, že balíček není určen mně. Ale přeji ho dotyčné, která ho najde pod stromečkem. Doufám, že jsem alespoň někomu z  vás pomohla s otázkou "Co mám koupit?".

Přeji vám krásné dny a mnoho dobrých nápadů při tvorbě vánočních dárečků a aby vaše nápady vytvořily úsměv na tváři.

Mimochodem už sestavujeme balíček na VÁNOČNÍ GIVEAWAY tak se můžete těšit.



Máte i vy pro mě nějaký dobrý nápad na dáreček???

4 comments:

  1. Já moc Avonu nefandím, ale tenhle balíček vypadá moc fajn. Hlavně o tom "zázračném kelímku" jsem slyšela hodně pozitivního, ten bych i ráda vyzkoušela.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. jj ten zázračný kelímek je opravdu povedený ;) ale každá vůně každému nevyhovuje já ho používám pouze na rty a můžu ho jen doporučit ;)

      Delete
  2. Ahojky, moc fandím začínajícím blogům, protože i já jsem začátečník ;) Sleduji tě! Zároveň bych tě tímto chtěla pozvat na mou GIVEAWAY: http://lucieruzickova.blogspot.cz/2014/11/giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji moc potěšilo nás to ;) také tvůj blog sledujeme ;) a díky moc za pozvání ;) ty se také u nás můžeš zapojit

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)