11/10/2014

In News říjen 2014

Ahoj, kočky,

tak je tu další očekávané video, tentokrát dalších novinek z rubriky In News. Už tu máme listopad, spadané listí nám krášlí zahrady (i když je to někdy i k vzteku). Musím se tentokrát přiznat, že jsem si toho zase hodně pořídila. Jak už jsem se zmiňovala hodně krát a zmíním se o tom i ve videu, zamilovala jsem se do pečující kosmetiky na vlasy značky L´oreal. Je opravdu pecková, doporučuju jí :) Minulý měsíc jsem ulétávala docela i na oblečení, takže se máte na co těšit :)

Tak nožky nahoru, do ruky čajík nebo teplý svařáček a uvolněte se krásně u videa :)
PS: NESNÁŠÍM YOUTUBE. Už to video jsem nahrávala po šestý, fakt. Chce se mi brečet :D


PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Avon pěna do koupele mandarinka a bílý jasmín
Avon pečující sérum na konečky
Avon tužka na oči Big Colour, Flipping Out Pink
L´oreal Studio Line Hot Liss vyhlazující mléko
L´oreal micelární gel na odličování očí
Linteo vlhčené ubrousky Baby
Wellaflex Long Lasting Flexible Hold tužidlo (5)

Ikea podtácek
Ikea svícínky
Ikea svíčky

Gate tričko s buldočkem
H&M srdíčková sukně
H&M mikina s růžičkami
C&A nákrčník černý
C&A čepice ala kukla černá s nápisem Don´t

Ebay sada štětců na obličej, oči a rty
Ebay čelenka s drátkem
Ebay pin up gumička s puntíčky růžovo - modrá
Ebay stojánek na rtěnky


CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - mikina s růžičkami H&M
šperky - řetízek se jménem (dárek), červený korálkový náramek (dárek)
líčení - NYC, Essence, Dermacol, Rimmel

NA CO NATÁČÍME
video - Sony HandyCam

Vaše Šárka :*

A co Vy? Co jste si museli nutně koupit minulý měsíc? :)

2 comments:

  1. Tak to by mě taky zajímalo, jak dlouho čekat, když něco z ebay nepřichází. Já teď čekám 3 týdny, možná i 4, tak stále doufám, minule to taky ty 3 týdny trvalo, co mi poslali hned 2. den. Ale blbé je, že třeba jak to jde obyčejně (pošt.zdarma), tak moje pošťačka mi to dala do schránky stylem, že víc než půl obálky koukalo ven, nevím, jak si to vůbec může dovolit :( Podle mě to má dát do schránky celé (bez problémů by to šlo) nebo hodit lístek, že mám větší zásilku na poště nebo to dát k sousedům. :/ Kdyby to někdo vzal a já bych řešila reklamaci na ebay, že to nedošlo, úplně zbytečně. Tak snad vše zas dorazí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, děkuji, snad to dorazí, už jsme tam napsali, ale podle ebay, už to poslali, tak nevím :/ každopádně to nějak dopadne a tobě taky držím palečky :) a děkujeme za komentář :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)