11/05/2014

KIK HAUL a Essence

Dobrý večer kočky,

dnes mám pro Vás své dekorační kousky, které jsem ulovila v KIK. Nakoupila jsem si plno věciček, které mi teď dělají radost v pokoji.

A co jsem si koupila????
  1. Krásné balení tří motýlků, které se upevňují pomocí malého kolíčku. Já jsem si je zavěsila na záclonu.
  2. Konfety ve tvaru stromečku, které plánuji rozprostřít na stůl i na ten štědrovečerní.
  3. Láhev na mléko a sklenička s vánočním motivem a s mou MILOVANOU sovičkou. Jak jsem tyto věci viděla, tak jsem je musela mít hlava ne hlava.
  4. Krásný bílý podnos, do kterého jsem hned dala parfémy.
  5. A zabrousila jsem i do DMka ;) a koupila jsem si Essence rtěnku, která je boží.
A holky v KIKu jsem vše pořídila nebo spíše mi to koupila moje drahá maminka, tak za 200 Kč. Takže neváhejte a jděte omrknout, co tam na Vás čeká.




krabičku mi vyrobila moje šikovná a milovaná sestřička :-*

A takhle pěkně v podnose vypadají parfémy ;)


Rtěnka je moc krásná a krásně rudá. Oproti té, co mám z Avonu (lasting) nevysušuje rty.
Na fotce sice vypadá, že je růžová, ale není tomu tak, i když na 100 % rudá také není.
Jedná se odstín Essence 03. Zatím jsem ji měla pouze dvakrát, ale už i tak poznám, že mi sedí. Hned se neomyje. Takže tímto děkuji opět mamče za krásný dáreček.




Takže hodnocení pro Essence??? Je to zlatý střed mezi kvalitou a cenou.



Máte taky zkušenosti s Essence? Jaké obchůdky se suvenýry milujete???

Zdraví Kačka ;)

2 comments:

  1. Na tu sovičkovou láhev na mléko pokukuju už dlouho a je náádherná :D A konfety ve tvaru stromečku by se mi taky zamlouvaly, nedávno jsem v Kiku byla, ale nenarazila jsem na ně...příště se budu muset lépe rozhlédnout :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj v Kiku maji super veci, urcite se porozhledni a nemaji tam jen sovicky :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)