11/22/2014

L´oreal a moje oblíbené combo

Hezký večer,

dlouho jsem se tu nezmiňovala o žádných produktech pečující kosmetiky, která se týká pleti. Myslím si, že zejména v zimě, je starání se o pokožku nejvyšší nutností. I já se musím pochválit - letos o ní opravdu dbám a každý den jí pečlivě čistím tonikem a odličuji micelární vodou. Nezapomínám ani na vazelínu, protože mám opravdu suchý obličej. Ale teď bych se chtěla věnovat právě odličování. Poslední dobou jsem si oblíbila mé oblíbené combo od L´oreal a to micelární vodu a micelární gel.



L´OREAL MICELÁRNÍ VODA SUBLIME SOFT, 200ml

Jak už jsem zmiňovala, pro mě jsou micelárky naprostou nutností. Jako poslední jsem se vrhla právě do L´oreal, protože mě z nepochopitelných důvodů lákala :) a jsem ráda, že jsem jí zkusila :)

Obal je jednoduchý, ale na eleganci tím neztrácí. Je průhledný, takže jednoduše poznáte, jestli Vám produkt dochází či nikoliv. Je to typický obal charakteristický pro tuto značku. Je doplněný o průhlednou nálepku s růžovým provedením.

A teď samotná konzistence micelární vody. Je samotná, jako každá jiná. :) Čirá, průhledná a vodovitá, Není parfémovaná, což je pro mě vynikající, protože pro odličování moc nepreferuju voňavé produktu. Je jemná, neštípe, nepálí a nedráždí pokožku, což je vhodné pro citlivou pleť, pro kterou je mimochodem i určena.

Podle oficiálního popisu lze s ní odlíčit i voděodolný makeup, což je opravdu pravda. Neodlíčí jí sice moc do detailu, zejména v oblasti očí, či celodenně nanesené řasenky, ale i tak je výhodou mít tuhle pomocnici doma. :) 

A jak jsem tedy na závěr s micelární vodou spokojená? Je úžasná, nedrážtí oči, pokožku a po použití jí krásně hydratuje, takže, když se Vám zrovna po odlíčení nechce použít tonikum či krém, zas žádná tragédie to není. Takže zamě určitě palec nahoru, L´oreal splnil úkol na jedničku.

Tuto užitečnou micelární vodu můžete sehnat ve všech drogériích a její cena se pohybuje okolo 90 Kč.


Popis a složení produktu:



L´OREAL MICELÁRNÍ GEL SKIN PERFECTION, 5in1 125ml

Můžu Vám říct, že micelární voda je už dnes pro nás věcí běžně známou, ale když jsem v drogérii viděla micelární gel, byla to pro mě novinka. :) Tak jsem ho samozřejmě musela vyzkoušet.

Obal mi připomíná takovou malou verzi micelární vody, takže spolu tvoří duo, které prostě od sebe nesmíte odloučit. Butelka je tedy průhledná s růžovou etiketou. Typické pro L´oreal.

Konzistence je gelovitá, průsvitná a není dvousložková. Opět si vážím od L´orealu toho, že není gel parfemovaný. Při samotném odličování očí, i když si omylem zasáhnete do vnitřku oka, produkt Vám oči nepodráždí ani Vás po jeho aplikaci nepálí. Obsah je hutnější a stačí ho opravdu maliinkato a proto, když ho nanesu na tampónek, je ho zbytečně více. Proto vždy optimální množství nanesu na jeden kulatý vatový tampónek a přiložím na něj druhý, čistý a obsah se proto nasákne i na druhý. Oba tampónky si pak přiložím k očím, minutu až dvě nechám (podle intenzity a síly líčení) a poté lehce setřu z očí. Zbyde mi vždy nějaký malý líčení, tak ho dolíčím, třetím tampónkem s micelárním gelem či s micelární vodou společně s obličejem. 

Lze s ním opět odličovat voděodolné líčení očí, ale to se musím přiznat, jsem ještě nezkoušela. Produkt hodnotím velmi pozitivně a opět musím L´oreal pochválit za dobrý nápad přijít s něčím novým. :)

Tento micelární gel můžete sehnat ve většině drogérií. Cena se opět pohybuje okolo 90 Kč.


 Micelární gel a jeho popis a složení:


Tak takhle vypadá konzistence produktu - je gelovitá a hutná:




Tak takhle bych Vám chtěla nějak představit své oblíbené combo na odličování poslední doby. A co Vy? Co rádi používáte na odličování? A zkoušeli jste někdy micelární gel? :)

6 comments:

  1. Loreal si chci taky pořídit! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Hezký článek. Vůbec jsem netušila, že existuje i něco jako micelární gel a docela mě to zaujalo. Z textu jsem pochopila, že se neoplachuje, proto by mě zajímalo, jaké jsou jeho benefity v porovnání s micelární vodou. Nebo je to v podstatě jedno, který výrobek použiješ? Díky za odpověď :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, předem se odmlouvám, že píšu tak pozdě :(
      ten gel je určený jen na odličování očí máš pravdu, nemusí se smývat :) kdybych ho měla porovnat s micelární vodou, vyjde na stejno, akorát ho stačí opravdu málo :)

      měj se hezky :)

      Delete
  3. Micelární gel jsem ještě nezkoušela, aktuálně používám micelární vodu od Garnier a taktéž jsem naprosto spokojená :) Ale tahle nevypadá špatně, možná jí někdy vyzkouším :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zkus, určitě jí zkus! :) stačí toho gelu opravdu malinko a rozetřít mezi dvěma tampónky :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)