11/30/2014

L´oreal Pure Reds rtěnka - elegance pro opravdovou ženu

Hezký den, Vám přeji,

podzimu, ale i celkově zimě patří zemitější a utlumenější barvy. Už nenosíme jako v létě křiklavé, neonové a zářivé barvy, ale nejen náš šatník, ale i samotný makeup a líčení se mění do zemitějších a tmavších odstínů. Tak je tomu i s rtěnkami. Zatímco v létě nosím svítivější barvy, jako je jasně červená až do oražova či svítivě barbie pink, v chladnějších dnech ráda přivítám tlumenější rudou, která sice zvýrazní mé rty, ale je zastřenější a ne tak nápadná. A tak bych Vám chtěla představit moje zkušenosti se rtěnkou od L´oreal Pure Reds by Blake.


Obal je jedním slovem prostě úžasný. Je platový, matně černý se vzorem hadí kůže, takže ve mě evokuje opravdovou eleganci, která nesmí chybět žádné ženě. Na víčku má vytištěný symbol značky L´oreal, který je proveden do zlata, stejně tak jako samotný spoj rtěnky, který je narozdíl od zbytku obalu lesklý. Rtěnka je zaklapávající vzadu v jednom bodě, což jedincům, jako jsem například já může přijít nepraktické, pokud někam spěchají. Jinak si myslím, že celkový dojem nepůsobí vůbec lacině, jednoduše, ale naprosto žensky a L´oreal přesně nám, ženám vzkázal, že stačí vzít rtěnku a jste prostě a jednoduše sexy.

Samotná konzistence rtěnky taky není k zahození. Je matná, bez shimmeru, což opravdu oceňuji a je tvrdá. Já osobně mám odstín Blake, který je podle mě vhodný spíše pro bledulky, protože je sice červeno rudý, až vínový, ale podtón má do studena, tedy do modra.

Zajímavostí je, že rtěnka má lehkou parfemaci. Mě připomíná "nadrcené" lísky sušené růže, ale víte, jak jsem na tom s čichem, jsem čichotupá :) Každopádně samotná parfemace rtěnce nepřidá ani neuškodí, nejedná se o žádnou rtěnku, která by Vám "natloukla nos", což je opravdu fajn.

Výdrž je optimální, docela dlouho vydrží. Musím ale podotknout, že rtěnka není vhodná pro moc suché rty. Což je bohužel můj případ. I když si na rty aplikuju hodně balzámu na rty, po zaschnutí na mých rtech má rtěnka tendenci mi vytvářet suché šupinky a slívá se do vrásek (a to nejsem žádná stařenka :D Proto po pěti hodinách, kdy se mi v místě, kdy se setkávají rty, slije, odlíčím si jí baby zvlhčujícím ubrouskem a opět nanesu. Není to žádná tragédie, ale někdy Vám to prostě vadí.



 zaklápávací místo, kde rtěnku "uzamknete"






Takto pak vypadá výsledek po nanesení 

Celkově hodnotím rtěnku kladně, ale využívám jí příležitostně, ne na každodenní aplikování. Střídám jí s barevnými balzámy nebo s hydratačními rtěnky, protože hlavně teď v zimě, moje rty prostě trpí. Znovu bych si asi nekoupila, ale jsem opravdu ráda, že jsem jí dostala a vyzkoušela. Měla jsem jí přece ve svém wishlistu, ne? :)








A co Vy? Vlastníte svojí Pure Reds? A co na ní říkáte? :)

8 comments:

  1. ta vypadá parádně..i ten obal je moc hezký :)

    zvu tě k nám na blog na giveaway :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :) opravdu stojí za vyzkoušení :) my tě také zveme na naší vánoční giveaway :)

      Delete
  2. Tyhle rtěnky mne moc lákají, ale já jsem asi jediný člověk, kterému nesluší červené rtěnky :-) mrzí mě to a ráda bych si nějakou konečně pořídila.

    Maru Giveaway o sadu Konad Care

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu se neboj! :) Já jsem si to taky nejdříve myslela, ale jde o to, jednou, dvakrát si vyjít a najít v sobě tu odvahu :) zkus teď na podzim nějakou to vínova - ty od essence nejsou špatně, třeba číslo 03 :)

      Delete
  3. Čichotupá je nádherné slovo :D :D
    Na rtech je moc hezká :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :D jj ale je to pravda, jsem živočich zvaný čichotupec :D jj je, určitě jí zkus! :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)