11/25/2014

Moje poprvé s Yves Rocher + vánoční katalog a registrace

Hezký večer, krásky,

poslední dobou hrozně ráda objevuji něco nového a zabrouzdám i do takových koutů, kterých jsem si dříve ani nevšimla. A jedním z takových "zákoutí" je i francouzská značka Yves Rocher, která mě zaujala svojí krásnou, třpytivou vánoční kolekcí.


Není to tak dávno, co jsem tu psala od Fann parfumerii, o které se můžete dočíst TADY. Je vidět, že veškeré okolí kolem nás je už "cítit" Vánocemi. A je také čas nakupovat vánoční dárky, nemám pravdu? A tak jsme se sestrou chtěli vybrat něco, hezkého a luxusnějšího a zabrouzdaly jsme právě do Yves Rocher.

Hned jak jsme vešly, přivítala nás vůně vánoční nálady. Já vím, píšu to tady pořád, ale já se na ty Vánoce tak strašně těším :)

Nejvíce nás zaujala vánoční kolekce, konkrétně tedy vánoční balíčky. Bylo jich tam opravdu hodně, v různých cenových rozmezí, člověk si ani nemohl vybrat, protože by si nejradši vzal úplně všechno. Nakonec jsme se rozhodly pro pomeranč s kombinací s čokoládou.

Tak co si myslíte, bude se dárek líbit? :)

Jako správné sběratelky věrnostních kartiček, jsme si taky jednu zařídily :D Jako dárek jsme dostaly plastovou olivovo hnědou tašku s malým suchým zipem (která nás po stránce kvality trochu zklamala, ale co se dá dělat) a dále další slevy na další nákupy jak dekorativní tak pečující kosmetiky. Dalším a prozatím posledním dárkem byly vzorečky. Krásnou pozorností je, že v den Vašich narozenin Vám přijde podle slev paní prodavačky kupón se slevami.

Na příští nákup máme dvě 40% procentní slevy a při dalším nákupu dostaneme řasenku, v hodnotě okolo tří stovek

Na druhé stránce Vaší věrnostní karty sbíráte i razítka, která dostanete, při každém nákupu nad 100 Kč. Věrnostní výhody se Vám pak navyšují :)

zmíněné vzorečky - Elixír na zralejší pleť, makeup, parfém...

Kniha krásy značky Yves Rocher - kosmetický rádce s produkty

Nafoceno - jedna z nových vánočních limitovaných kolekcí Yves Rocher - Hruška v karamelu. Když je výborná k jídlu, jak asi musí vonět?


I Yves Rocher má svůj vánoční katalog...
a tady už ukázka z Vánočního katalogu novinek - sada s vůní lesního ovoce a ostružiny :)

musela jsem se s Vámi o to rozdělit - tady ukázka BIO řady Yves Rocher a nezbytností, které prostě musíte mít!

Yves Rocher nabízí své kosmetické služby zákazníkům - už od 250 Kč si můžete vychutnat jednu kosmetickou péči na obličeji


Musím říct, že mě nejvíce zaujaly ty třpytivé sprchové gely s vůní pomeranče a čokolády. Asi si pro zajímavost jeden koupím a odzkouším. Sice nejsem nadšenec do třpytků, ale k Vánocům neodmyslitelně patří. Já Yves Rocher určitě někdy vyzkouším. Zázraky se přeci dějí a to hlavně o Vánocích :)



A co Vy? Máte rádi Yves Rocher nebo jste také úplný začátečník jako já? :) 

2 comments:

  1. Maji tam vzdy krasne balicky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu a člověk by se jen u jednoho neutrhl :D

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)