11/26/2014

New wonderful gifts part 2

Ahojda kočky,

už jsem vám psala, jak jsem dostala dárečky od rodičů k narozkám předčasně TADY a teď druhá várka od přítele.

Je vidět, že si všiml (ségra mu pomohla), že se mi líbí moc norský vzor a tak mi doplnil sadu nutností ke svetříku a leginám.

A co se mi sbírka rozrostla??? O nádherný kulich, které je krásně měkký jemný a je mi volnější a tím je pro mě i moc přijemný (nemám ráda nic těsného na hlavu). Dalším kouskem jsou krásné ponožky, které jsem pasovala na pozici - ponožky k pyžamu po koupání a do postele, protože na nich je ten vzor snad nejkrásnější. A posledním, třetím kouskem jsou nádherné rukavice, které jsou dvojité a neuvěřitelně teploučké.

Všechno mi krásně ladí se svetrem do takové červeno-vínové barvy (není to typická vínová, tahle je zářivější). Takže ti lásko moc děkuji, že jsi mi sbírku dokompletoval.


Posuďte sami ;)






A co vy taky se vám líbí tento styl???

3 comments:

  1. to je parádní :)) moc se mi to líbí, staneš se prosím naší prav. čtenářkou? já se stávám :)
    děkujeem

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)