11/14/2014

New wonderful gifts

Dobrý den přeji kočky,

dnes článek o dárečkách, které jsem dostala od mamči a taťky k svátku (trošku předčasně). A řeknu Vám, že jsem nadšená.

Na pomoc jsem si vzala svou milovanou sestřičku, se kterou moc ráda nakupuji a i díky ní mám i svetřík. Krásně jsme si to spolu užily a prošmajdaly plno obchůdků.
  


SPLNIL SE MI SEN mám norský vzor na leginách i na svetříku. Je to neuvěřitelné po takové době jsem set konečně sehnala. Sice to nebyl levný nákup, ale sen mám splněný. Svetr byl za necelých 500 Kč (zlevněný) a leginy za 300 Kč (tolik jsem za leginy ještě nedala :D, ale za tyhle nelituji). Vše jsem koupila v Terranově.


Dalším dárečkem jsou krásné zlaté náušnice s černým zdobení, které jsou naprosto úžasné. A dle mého názoru jsou vhodné i jako doplněk k večerním šatům. Pravda, jsou trošku těžší, ale ne tak, aby mi to "trhalo" uši.


Úžasný náhrdelník s černými a bílými hroty, které jsou navlečeny na tlustém zapleteném provázku. Provázek je krásně lesky a černý. Můžu Vám říci, že je moc elegantní a chic. Je úžasný snad ke všemu.


Asi jsem byla hodná, protože seznam pokračuje a další položkou jsou bílé perly spolu s růžovými kabošony a to vše je zavěšeno na růžové stužce. Ty poslední perly jsou opravdu gigantické, ale stuha přidává na jemnosti. Však jste je mohli vidět na ségře v OODT na FB, kde jsem ji je půjčila (i díky tomu, že si půjčujeme je náš šatník bohatší, protože máme stejnou velikost).


A tuhle nádhernou paletku od Catrice jsme se ségruškou vyhrály v GA na tomto blogu (je to jedna ze tři věciček, které jsme vyhrály, druhé dvě obdržela ségra). Barvičky jsou moc pěkné, takové jsem ještě neměla a proto děkuji za výhru a možnost vyzkoušet.

A paletkou končí seznam nových přírůstků do mého šatníku a kosmetického ráje. V posledních dnech to nemám zrovna lehké a proto jsem moc ráda za tyto věci, které mi vykouzlily úsměv na tváři.


A to nejlepší nakonec. Dáreček na rozveselenou od mé nejdražší sestřičky ;) milovaná sovička. Díky moc puso :-*



A jak to máte vy??? Milujete taky norský vzor?

 

2 comments:

  1. ten sveter je krasny!


    Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)