11/19/2014

News aneb novinky kolem nás

Dobrý den kočky,

dnes článek o tom, co kde letí a jaká lákadla se na nás před Vánocemi hrnou. Tak jedeme hezky postupně ;)



-------------------------------------------------------------------------------------

Tato značka toho stále přináší mnoho nového. Essence jen tak nestrne v čase, ale jde s dobou a drží se trendů a vytváří stále nové možnosti. Mrkněte se teď se mnou na krásné kousky, které mě ohromily a nejsou jen novinkami.
  • První je vůně like a day in a candy shop jako každou milovnici retra mě hned ohromil obal a provedení celé vůně. Vůně má být sladká a podobat se návštěvě cukrárny. Tak podle vzhledu už vidím zákusky ve vitríně a při návštěvě drogérky zkusím i tu vůni - už se moc těším.



  • Další je nový odstín rtěnky 67 miss peach, je krásný perleťově duhový a to se mi líbí. Co víc dodat ;) mě uchvátila hned na první pohled ;)


  • Řasenka lash princess volume v krásném balení s texturou krajky, která je plastická a díky tomu se štěteček drží dobře v ruce. Sestra ji měla ve wishlistu a už ji má i doma. Moc krásně vypadá a na její recenzi se můžete určitě těšit.


  • Oční stíny metal glam a jejich nové odstíny. Mě konkrétně uchvátil tento fialový, i když ta zelená také není k zahození ;)


  • A máme tu paletky očních stínu, které všechny tak milujeme (já určitě) konkrétně to je paletka all about a já si oblíbila variaci 04 all about tropical island. Já vím jsou to výrazné odstíny. ale já miluji barvy a tyhle pastelové jsou boží.

  • A tady máme něco na úpravu řas a obočí. Je to takový malý zachránce, když potřebujeme pročísnout naše krásné dlouhé řasy a husté obočí.

  • Do čeho si na cestu dát make-up, řasenku a další nutné maličkosti. No přeci do téhle nádherné puntikaté cestovní taštičky. Barvy jsou zde nádherně sladěné a probarví nám den a zlepší náladu. Opravdu krásné variace barev.

  • Tak tenhle štětec na tvářenku se mi líbí moc. A budu prosit Ježíška, abych ho našla pod vánočním stromečkem. Krásně zářivá růžová, šikmě střižené štětiny a černé detaily. Moc krásná.


  • A poslední věcí, kterou tu mám od essence je krásné ořezávátko, které se jistě u každé z Vás neztratí. Navíc máme na výběr ze čtyř barev.


A ještě se můžete tady mrknout, jak se stát princeznou s lash princess ;) a zde jsou tipy a triky, které Vám pomůžou v práci s řasenkou :)

----------------------------------------------------------------------------------

Další značkou, na kterou se mrkneme je MAKEUP REVOLUTION. I tato značka nám má dost co ukazovat v novinkách. Tak konec mluvení a rovnou jdeme na produkty.
  • Kdo by neměl rád čokoládu a paletky? A teď máme možnost mít oboje najednou :) A toto spojení je povedené. Jak už jsem psala paletky jsou moje slabina a musím si dávat hodně pozor, abych každou kterou vidím neměla hned doma. Balení i odstíny jsou povedené.

  • Další krásná a povedená paletka. Navíc k ní jako bonus obdržíte bázi pod oční stíny a ta se přeci vždycky hodí. Paletka má chladné odstíny, ale i když mám ráda spíše zářivé barvy, tak i tato variace mě oslovila.


  • A teď něco, co se bude líbit snad každé z nás. Tvářenka ve tvaru srdíčka. Upřímně řečeno já na takové věci nejsem, ale tohle se mi líbí moc. Opravdu, takže už druhá věc, kterou by Ježíšek mohl přinést ;)


  • Design této paletky mě uchvátil, protože je to dobrý nápad a změna toho jak složit paletku, ale odstíny jsou pro mě moc bledé, ale i tak si zaslouží místo v novinkách ;)


---------------------------------------------------------------------
Astor nezůstává pozadu a nabízí nám také novinky.
  • Oční stíny stylish brown 100 jsou povedeným doplňkem na Vánoce, k tomu si jen představte norský vzor ;)


---------------------------------------------------------------------------
Mrkneme se očkem ještě na tuto legendární značku mezi svíčkami a vonnými vosky.
  • Díky YC můžete mít krásný vonný adventní kalendář, který ocení jistě mnoho z Vás.



Doufám, že se vám můj článek líbil a něco si každá z vás vybrala nebo vás zaujalo.

Přeji vám krásné podzimní dny.

2 comments:

  1. Super já mám teď novou paletku od Sleek ( recenze na blogu)
    A mám objednanou paletku od makeup revolution 2 tvářenky už mám a čekám až mi dojde zapečená tvářenka a srdcový rozjasňovač a 1 už doma taky mám :) Mají super věci.
    KlarissAddell

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeee ty srdcové tvářenky a rozjasňovače, to se mi taky tak líbí, pak mi musíš dát vědět :) závidím :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)