11/29/2014

NYC lak na nehty a basecoat - zářivá i na chladnější dny

Ahoj, krásky,

jste jako já maniak přes lakování na nehty? Já jsem jím úplně propadla! Jsem do nich blázen od jak živa, i když moje sbírka laků dříve obsahovaly tmavší až černé odstíny, v dnešních dnech je tomu naopak. A za to jsem ráda. :) Jak víte, miluji modrou barvu a ani v zimě, kdy by se měly volit tlumenější odstíny, si tuto barvu prostě neodpustím. Dneska bych Vám proto chtěla představit dva produkty od NYC.


NYC LAK NA NEHTY IN A MINUTE QUICK DRY, 320 BLUE SKY
29 Kč, Rossmann

Modrá je dobrá, to bezesporu :) Ale jak u mě obstál tento blankytně modrá krasavec v odstínu 320 Blue Sky? Na první pohled může jít o obyčejný lak, ale už teď Vám prozradím, že opak je pravdou. Obal vypadá jednoduše, jak jsme zvyklí u všech ostatních laků. Má průhlednou, skleněnou lahvičku, díky ní víme, kolik obsahu laku nám vlastně zbývá. Víčko je černé, matné, protáhlé a tak celkový má vzezření elegantnější díky útlejšímu a delšímu tvaru lahvičky.

Konzistence je tekutější a musím přiznat, že mě na první pohled docela zklamala. Musíte si dát pozor, abyste nenanesli moc laku a aby Vám během lakování nestékal mimo prsty. Když si ale dáte pozor (což já jsem byla pohrkaná a nedala jsem si :D tak výsledek rozhodně stojí za to. Stačí jedna, maximálně dvě vrstvy a lak Vám překryje kompletně celý nehet. Musím říci, že vzhledem k jeho tekutější konzistenci mě to opravdu překvapilo.

Štěteček má širší plochu a má více štětinek. Díky němu se lak docela optimálně nanáší, ale kdyby mělo být po mém, mohl by mít štětinek i více, právě díky své konzistenci. Rozhodně bych tedy zvolila lepší štěteček s více štětinkami.

Výdrž je až neuvěřitelná. Nikdy by mě nenapadlo, že tento na první pohled obyčejný lak, může tak dlouho vydržet. Bez podlaku mi vydržet cca šest dní, když nepočítám opravdu drobné oděrky, které jsou normální při každodenních činností.

Celkově bych tento lak od NYC určitě doporučila. Sháněla jsem nějaký modrý, tyrkysový lak a jsem opravdu ráda, že jsem vyzkoušela právě tento. Rozhodně je zadarmo za tu cenu a skočím si do Rossmanu ještě pro nějaký ten podzimní odstín, protože výběr tam mají fantastický :)




 Složení produktu


 Takto vypadá lak po nalakování, opravdu stačí jen dvě vrstvy.


NYC TOUGHEN UP! STRENGHT BASECOAT, 176
cca 80 Kč, Rossmann

Nikdy jsem nepochopila na co všichni potřebují basecoat. Nikdy. Tak jsem to prostě musela vyzkoušet. Nesmím být pozadu :) A tak jsem sáhla po tomto, protože NYC laky mám mám docela ráda. 

Obal je typická opět pro NYC laky. Protáhlá "flaštička"tentokrát s bílým víčkem a vyraženým logem NYC. Opět je skleněný a Vy tak máte přehled, kolik obsahu Vám ještě zbývá.

Konzistence podlaku je mírně namodralá a je optimální. Není nijak tekutá či hustá. Dobře se proto nanáší a nestýká Vám z prstů. Štěteček je plošší než u laků. Tentokrát však proti němu nic nemám, díky hustotě štětinek se krásně nanáší očištěné nehty před nalakováním. 

Výdrž je na tom hůře. Nijak jsem nezpozorovala, že by lak vydržel o něco déle nebo že by nehty nějak zpevnil pro přípravu na nalakování. Docela mě to zklamalo, protože jsem čekala lepší výsledek. Nehty mi naopak připadají více zničené, lak se rychleji ošoupe a nehty nejsou zpevněné a zdravé. Toto se podle mě NYC moc nepovedlo a za mě palec rozhodně dolů :(




 Složení podlaku


Kdybych to měla shrnout, jediné, co bych Vám asi doporučila je lak. Podlak už tak dobře nedopadl díky své výdrži a tomu, jak se umí zachovat na nehtech. Jestli hledáte nějakou levnější variantu opravdu dobrého laku, který dlouho vydrží, zkuste tento od NYC! :)








A co Vy? Znáte laky nebo topcoaty či basecoaty od NYC? Jaké s nimi máte zkušenosti? :)

7 comments:

  1. Lak má opravdu krásnou barvu, ale osobně laky od NYC nevyhledávám. Ale mám dva efektové a ty jsou super :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ty efektové jsem se dívala taky... ale nevím neví, tohohle se upřímně bojím, jaký bys mi doporučila? :)

      Delete
  2. Odstin je velmi pekny.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, on je ještě lepší než na fotce :)

      Delete
  3. lak ma dokonalu farbu! wow!

    Pozyvam na giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, rozhodně doporučuju! :) určitě se podívám, tebe taky zveme! :)

      Delete
  4. Zatím žádný lak od NYC nemám, ale tahle barva je krásná :-)
    Denisa
    www.svetkossmetiky.blogspot.cz

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)