11/11/2014

Wishlist November - I want It I need It!

Hezký večer, kočky!

Taky Vás studí poslední dobou nožky? Taky Vám připadá, že churavo, které po ránu nezabijete ani horkým čajem či kakaem? Nezoufejte. Nic není ztracené. Vždy nám ten tmavý, bez sluníčka zachmuřený den může něco opepřit, zkrátka zpříjemnit. Ať je to nová rtěnka, po které tak dlouho toužíte, boty, v kterých je Vám nejlépe a nebo "obyčejná" pusa, která je lékem nad zlato.

Já dnes přináším další wishlist a doufám, že alespoň pár z Vás zlepším náladu :) A jestli je Vám opravdu zima, zachumlejte své nožky do těch nejbláznivějších ponožek na světě, protože ty Vám úsměv na tváři určitě zajistí :)




1 Modrý box na kosmetiku - využila bych ho na krémy, různé přípravky a olejíčky na vlasy. Válejí se mi totiž po líčícím stolku a dost mi překážejí. A tomhle boxíku by se nejen krásně uschovaly, ale ušetřily by mi místo na stole. A v jaké barvě? No v modré, protože jí miluju!

2 Essence krémy na ruce - jsou celkem tři, krásně voní po čokoládě a nejen po ní a já si vždycky neodpustím si na ně čmuchnout. Ale něco mi říká, že mám ještě počkat. Kdyby bylo po mém, beru všechny tři! :)

3 Essence rozjasňovač So Glow! - byla to láska na první pohled, já a tenhle rozjas... tvářenka. V drogérii mi připomínala krásnou tvářenku než jako rozjasňovač a tak bych jí spíše využila na zdravíčko než na rozjasnění. Je krásná, jemná, úplně stvořená pro bledulky jako jsem já :)

4 L´oreal rtěnka Pure Reds, Blake - sedla mi na první pohled. Koukám se po ní už delší dobu, odstín Blake je krásná tmavě červená do studeného odstínu a pro mě tak úplně ideální. Stojí ale okolo 300 Kč a nechce se mi tolik investovat do rtěnky :/ Co mám dělat? Poradí mi někdo? :(

5 Výrazný náhrdelník - jelikož je o mě všeobecně známo, že jsem blázen do modré, tento by byl favorit. Na eBay jich mají spoustu a tak se tam asi juknu :) Jsou krásné k jednoduchému outfitu, díky němuž se stane o hodně zajímavějším :)


Vaše Šárka :*

A co Vy? Zamilovali jste se taky do něčeho, co nemůžete mít? Já toho mám nekonečný seznam! Jen se pochlubte! :)

8 comments:

  1. Odkud je ten stojánek na kosmetiku? Ebay? Je úžasný a já ho musím mít :-) hodil by se mi na noční stolek, kde zatím skladuju krémy v krabičce od Ladyboxu.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, jj eBay, tady je odkaz, je v různých barvách nebo si stačí zadat do hledání DIY box on cosmetics :)

      http://www.ebay.com/itm/DIY-Paper-Board-Storage-Box-Desk-Decor-Stationery-Makeup-Cosmetic-Organizer-Gift-/171503440976?pt=UK_Storage&var=&hash=item27ee66d450

      Delete
  2. Tak jak ty potřebuješ box na kosmetiku, ja potřebuji box na čepice, protože už nevím, kam je dávat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D a to asi neviděla ještě ty krásný v Terranově :D já tě úplně chápu, závislost je závislost :)

      Delete
  3. wow ten rozjasnovac vyzera super!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. jj ten rozjasňovač je krásný, ale spíše mi připadá tvářenku :)

    děkuji, určitě se juknu :)

    ReplyDelete
  5. Super článek! Máš krásná přání!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/2014/11/vanoce-4-christmas-wishlist-aneb-dopis.html

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)