12/03/2014

Avon Big Color - nutnost nebo zbytečnost?

Hezkou středu, kočky!

Jestli mě už během toho půl roku znáte, víte, že hrozně ráda experimentuju a to nejen s jídlem (před rokem jsem poprvé zkusila tatarák - fakt nekecám a jsem ráda, byl úžasný), ale samozřejmě i s kosmetikou, která je mým koníčkem :) Někdy se mi ale stane, že se mi to moje "experimentování" bohužel vymstí a o tom bude i dnešní článek.


Dlouho jsem hledala něco, co by bylo ideální na rychloranní líčení očí, protože řekněme si to na rovinu, nanášet pomocí štětečku oční stín a precizně ho rozblendit, trvá někdy pěknou dobu, když nemáte zrovna ten den šikovnou ruku, což je můj případ :) proto jsem se rozhodla pořídit si silnější a větší tužku na oči, kterou bych požívala jako oční stíny.

Rozhodla jsem se pro perleťový odstín. Do oka mi padla tužka na oči od Avon Big Color, odstín Flipping Pink - o které jsem také mluvila ZDE ,protože byla jednoduše krásná. Perleťová růžová, se studeným podtónem (ideální - jsem bledulka) a za tu cenu, necelých šedesát korun, když byla zrovna ve slevě byla must have n. 1. To jsem ale nevěděla, jak budu nakonec zklamaná...

Obal tužky na oči je klasický. Černé provedení, s barevným  koncem, který odpovídá tónu barevnosti tužky. Jak už jsem zmínila, tužka je silnější a má i zasunovací víčko, což je klasika.

S konzistencí je to ale horší, tady nastává ten nejhorší problém. Než musíte ořezat tužku je všechno ok, ale to uděláte je na světě průšvih. Tužka je měkká, hrozně se "matlá" a drolí. A to nemluvím i o samotné tuhosti produktu, která je tak tvrdá, že ani ořezat nejde a zbytky dřeva okolo tuhy se začne lámat společně s růžovou tuhou.

Jediné, co mě nezklamalo, je barva. Je opravdu krásný, podtón je do modra a obsahuje i zlatavé třpytky. Po rozetření do ztracena Vám na víčku zbude slabá zlatá se starorůžovým podtónem. Pigmentace je sice slabší, ale jak už jsem říkala, tužku jsem chtěla použít na každodenní, nenápadné líčení.



tužka je v okolí tvrdá, ale samotná konzistence je měkká a nestálá

 odstín po nanesení

Kdybych to tedy měla shrnout, tento produkt bych rozhodně nedoporučila. Má sice krásnou barvu, to ano, ale při první ořezávání se Vám klidně může stát, že ořežete půlku tužky. Já si podruhé tužku rozhodně nekoupím.



A co Vy? Jakou máte oblíbenou tužku na oči? Poradili byste mi nějakou? :)

7 comments:

  1. Tužku na oči asi neporadím, používám pouze fixu, se kterou si občas dělám horní linky (a to jen když mám dostatek trpělivosti! :D), ale že má krásnou barvu, to je pravda :)
    Tatarák bych asi nikdy nezkusila :D Moje hrůza z tasemnic a škrkavek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale neboj se, je dobry si ten tatarak dat v nejaky lepsi restauraci, kterou mas rada :-) ale doporucuju alespon ho jist ve dvou, je to chalenge to cely snist :-) taky dobrou tuzku neznam a jaky pouzivas fix? :-)

      Delete
  2. Nemohu souhlasit. Mám tmavě hnědou a lepší tužku jsem ještě neměla!!! Drží lépe než všechny moje značkové "nesmývatelné" tužky (asi jako jediná se nesmaže hned po půl hodině) takže za mě naprostá pecka - jediný problém je, že už se nedá nikde sehnat :-((
    Co se ořezávání týče, musíš mít kvalitní ořezávátko a tužku dát nejdřív aspoň na 10 minut do mrazáku, pak to jde parádně!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už jsem na tom zkusila snad tři ořezávátka a tužka se prostě nedá ořezat je hrozně tuhá! :D nedá sehnat? Jsem jí sehnala zhruba před měsícem :) tak to zkus :) s tím mrazákem to zkusím, díky :)

      Delete
  3. Veľmi pekná farba :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha mikulášska Giveaway o limitku od Alverde a make-up Catrice
    www.mybeautygram.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ráda se na tvojí GIVEAWAY podívám a my tě také na tu svojí zveme :)

      jinak děkuju pěkná barva to je :)

      Delete
  4. Ahoj, tužky mám už po několikáté a musím souhlasit, musíš mít kvalitní ořezávátko, zkus dvou dírkové od essence pouze stim mi to jde, ostatní mi to také ničili:-(
    Jinak tužky jsou skvělé.

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)