12/20/2014

AVON corrector pallete

Dobrý večer drahé čtenářky,

dnes tu pro vás mám bombu. Měla jsem to štěstí a dostala jsem krásnou korekční paletku od Avonu.


Paletka obsahuje 4 odstíny a každý z nich má svou nezastupitelnou funkci. Můžu vám říci, že sem si ji zamilovala a stala se mým dobrým pomocníkem.

Jistě každá z vás využije béžový odstín, který zakrývá hlavní nedokonalost a tím jsou tmavé kruhy pod očima. Mým druhým nejoblíbenějším odstínem je žlutá, která má schopnost "vyzmizíkovat" červené pupínky - flíčky z vaší tváře. Druhé dva odstíny nevyužívám sice denně, ale čas a situace si jistě najde.

Pokud některá z Vás touží po korekční paletce, tak vám tuto mohu doporučit. Líbí se mi na paletce, že má celodenní výdrž.


Paletka má krásné černé kulaté balení a horní víčko je lehce průhledné. Balení je pevné a paletku si lze tedy vzít i na cesty.


Součástí balení je i jemný štěteček vložený uprostřed.


Zde můžete vidět, jak vypadají odstíny reálně a spojit si je tak s tím, jak vypadají v paletce.



Hodnocení


Znáte tuto paletku? Jakou používáte?

4 comments:

  1. Tahle paletka vypada opravdu krasne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je opravdu krásná a hlavně funkcí, ráda používám ten béžový odstín na korekci kruhů pod očima :)

      Delete
  2. Tá paletka musí byť dokonalá ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano to musím jenom potvrdit ;) jsem z ní nadšená ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)