12/26/2014

Bioderma Hydrabio Légére hydratační krém - lehkost z lékárny

Hezký sváteční den, krásky,

jak si užíváte druhý svátek Vánoční? Já úžasně :) Většinou pro mě tyto dny znamenají chvilky pohody, lásky a klidu, které můžu strávit se svými nejbližšími. Jelikož je dobré i v těchto dnech dobré pečovat o svojí pokožku, je dobré ráno i večer používat krém na tvář, který Vám dodá hydrataci v těchto dnech. A právě v posledních měsících zkouším Bioderma Hydrabio Légére hydratační krém.


Vybrala jsem si Biodermu právě z řady pro dehydratovanou pokožku. Jestli mě sledujete delší dobu, určitě víte, že vedle citlivé a velmi suché pokožky mám právě tento problém hlavně v tomto období, kdy bývá chladněji nebo naopak hodně horko. Proto jsem chtěla zkusit výrobek, který by nebyl zástupcem z řad drogérie, ale právě lékáren.

Balení produktu na mě působí poněkud "čistě", opravdu jako z lékárny. Má protáhlý bílý, plastový obal s průhledným modrým víčkem a celý výrobek (i řada) je provedený do takové azurové modré barvy. Krém se aplikuje pomocí pumpičky a usnadňuje tak snadnější aplikaci na nanesení na Váš obličej. Já osobně si vždy nanesu trošku na hřbet ruky a poté nanesu na obličej. Mě osobně se tak lépe tak samotný krém aplikuje na obličej.

Parfemace není nijak výrazná, skoro žádná. Voní po vodě, trošku v ní cítím i vůni květiny. Samotná konzistence je bílá, po rozetření však transparentní a čirá. Přikloňuju se spíše k tomu, že má vodovější konzistenci, ale to vůbec nevadí. Není díky tomu vůbec hutný a nezatěžuje pokožku. Mě osobně vyhovoval v tom, že ho stačí opravdu málo. Po týdnu používáni mi pokožka přišla více hydratovaná, pružná a opravdu více hydratovaná a vůbec ne vysušená. Oceňuji jeho lehkost se kterým se nejen dobře nanáší, ale i dobře vstřebává.

Výdrž není špatná. Na to, že jsem před používáním této Biodermy měla opravdu suchou pokožku, opravdu dostála svému slibu. Je logické, že ze začátku, kdy moje pleť byla dehydratovaná, bylo potřeba aaplikovat více produktu, ale postupem času jsem jí nanášela nanášela míň a míň vrstev.

Tento krém používám především na noc, protože moje pleť je po celém dni vyčerpaná nejen od makeupu, ale i po působením okolních vlivů. Musím ale říci, že v krajních případech je i produkt dobrý jako poslední záchrana coby jako podklad pod makeup, protože Vaší pleť krásně sjednotí a hydratuje.

A jak bych produkt shrnula na závěr? Je moc příjemný, někomu se může zdát, že je má vodovější konzistenci, ale tento na první pohled problém, je právě jeho výhodou. Krásně mojí pleť dehydratoval, sjednotil a po jeho aplikaci se mi na tváři neobjevovalo žádné akné či pupínky. Proto bych tento krém doporučila nejen pro suchou a citlivou pleť, ale i pro smíšenou či normální pokožku Vaší tváře.




 složení produktu - je poněkud dlouhé...

 takto vypadá krém těstě před rozetřením

Hydratační krém Bioderma Hydrabio Légére 40 ml můžete pořídit v lékárnách a jeho cena se pohybuje okolo 370 Kč.








A co Vy? Máte rádi produkty od firmy Bioderma? A co jste si oblíbili nejvíce? :)

4 comments:

  1. Zatím jsem od Biodermy nic nezkoušela, nechtělo se mi za ty přípravky dávat tolik peněz, i když vidím všude jen pozitivní recenze :D Ale takový krém by se na mojí suchou pleť taky moc hodil :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to pravda, je to dražší, ale za zkoušku to stojí vedle Avene a podobně :) na suchou pleť je rozhodně borec :)

      Delete
  2. Take ho mam a nemohu si ho vynachvalit.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)