12/14/2014

Calena body butter - This is Relax

Hezký den, krásky,

pokud mě sledujete delší dobu (v co určitě doufám) tak jste určitě zaregistrovaly, že mám velký problém s citlivou pletí. A když je tady podzim, tak se k tomu bohužel přidává i problém navíc - velmi vysušená pokožka a tak jsem velmi ráda za to, když najdu nějaký spolehlivý produkt, který mě od tohoto problému pomůže a jedním z novinek, který určitě stojí za povšimnutí je Calena tělové máslo Relax s výtažky ginkgo a levandule.


Jestli Vás cena odradí ke koupi, bude to určitě obal co Vás navnadí, stejně jako mě :) I když je na první pohled jednoduchý, tak je prostě a jednoduše krásný a provedený do takového "vintage" stylu, který prostě miluju. Obal je oválný, plastový a modře provedený. Je i rotující, což je velmi praktické a dobře se tak nanáší.

Konzistence je tuhá a připomíná jelení lůj. Produkt je na první pohled bílý, ale po nanesení zprůsvitní a příjemně se vstřebá a výhodou určitě je, že se nelepí. Má i příjemnou parfemaci - ta opravdu voní po levanduli, ale spíše převažuje vůně ginkgo. Připomíná mi vůni přírody, což napovídá tomu, že značka Calena je čistě přírodní kosmetikou.

Použít se dá snad na tisíc způsobů. Ať už jako balzám na zimou vysušené rty (což nutně potřebuju) nebo jako máslo na všechna místa na Vašem suchém těle (lokty, kolena..) i jako klasické tělové máslo přímo na tělo či na vysušené ruce či nohy. Já ho osobně nejvíce používám jako balzám na rty a vysušené koutky rtů a nezapomínám ani na taková místa, jako je nehtová kůžička, kde se mi v této době tvoří nejvíce záděr a popraskaných míst.

Výdrž je opravdu fantastická. Nejen, že Vám produkt z tubičky vůbec nedochází, i když si jako já mažete rty snad dvacetkát denně :) ale při aplikaci vždy krásně jeho konzistence změkne a sedne Vám přímo na to místo, které potřebujete nutně vyživit. Hydratace pak zůstane po dubu necelých dvou hodin krásně hydratovaná.

Tomuto tělovému máslu od značky Calena bych nic nevytkla, je opravdu úžasné, má skvělou vůni, která Vám připomíná místo, kde se mísí snad sto bylinek. Navíc je máslo stoprocentně přírodní, bio a ručně vyrobené.


 popis a složení produktu


Toto tělové máslo si můžete koupit na stránkách Leitsbegreen a jeho cena je 284 Kč.








A Co Vy? Jaký je Váš oblíbený produkt na suchá místa? :)

2 comments:

  1. Máslo neznám, ale vypadá zajímavě. Suchá pokožka mě trápí taky, hlavně na obličeji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jj zima trápí pokožku :( ale tohle zkus, je to opravdu super a navíc krásně voní :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)