12/15/2014

Christmas outfit 2014 - Purple&White luxury

Hezký večer, krásky,

ani já si to nemůžu ani nechci připustit, ale za týden už budou Vánoce. Taky Vám tak připadá, že to utíká rychlostí komety? :) Mě určitě. Vůbec mi nepřipadá, že uběhl rok a že Ježíšek se už na nás chystá, aby nás obdařil nejen vánočními dárky, ale aby nám přinesl i krásnou štědrovečerní náladu a radost. Nejvíce z Vás si možná myslí, že Vánoce prožívají jen a jen děti.... ale chyba lávky. Musím se přiznat, že já jsem ve skrytu duše i tak trochu dítě. Nikdy nezapomenu na svůj zážitek, když jsem byla malá a viděla jsem padat před Vánoci hvězdičku a představila jsem si, že ta hvězda je právě Ježíšek. A to je na tom to krásné, nikdo z nás neví, jak vůbec vypadá. Jestli jako malé děťátko, Ježíš Kristus nebo třeba jako právě ona ta hvězdička. :)

Uff, nějak jsem se nechala unést vánoční náladou, zastavte mě někdo :) Nebojte, dneska to taky bude o Vánocích. A protože nejsem zrovna modelka, na které by se daly předvádět Vánoční outfity, rozhodla jsem se, že je budu čas od času budu provádět formou koláží. To není špatný nápad, co? :)

Pro tento rok jsme se se sestrou rozhodly, že náš vánoční stromeček se ponese v duchu bílé a fialové barvy. Jak určitě víte, typickou barvou Vánoc je právě fialová a s bílou nám to připadalo jako dobrý nápad. A tak jsem se rozhodla, že ten letošní, první outfit, udělám do těchto barev.


1 Dolly sukýnka - není určená jen pro malé holčičky. Existuje už nemalá škála barev a střihů i pro dospělé dámy a slečny. Mě se líbila tato temně levandulová a je k zakoupení například ZDE. P.S: Kdo by nechtěl vypadat čas od času trochu roztomile? A návrat do holčičích let se hodí právě pod stromeček!

2 Basic bíle triko s dlouhým rukávem - Dolly sukýnka se skládá už tak z hodně vrstev a je velmi honosná a proto je podle mě vhodné, zvolit k ní vršek, který bude jednoduchý. Já bych si určitě vybrala toto jednoduché bílé triko, které by jen dokreslilo pomyslnou tečku za touto nádherou. Ke koupení je možné TADY.

3 Levandulový huňatý kožíšek - je zima, tak proč se trochu nezahřát. A k tomu určitě jednoduše poslouží tento krásný fialkový kožíšek, zahalující zimouřivé tělo. K dostání na stránkách choies.com.
4 Fialové psaníčko - Toto psaníčko je prostě nádherné! Vzor růžiček po celém povrchu a saténová mašlička to vše dokresluje. Mě se hrozně líbí právě k té Dolly sukýnce. Můžete se na ní mrknout TADY.

5 Skleněný náhrdelník - je velký, ale dokresluje celý outfit. Přemýšlela jsem nad nějakými perlami, ale nakonec jsem se rozhodla pro něco extravagantnějšího. Pro ty, kterým se to zdá příliš, stačí, když si okolo krku přehodí saténovou mašličku. Nevíte kde koupit? Můžete na svetshopaholiku.cz.

6 Perlové náušnice - jednoduché perlové náušnice, nemusí být přece jen pravé, může se jednat i o bižuterii. Myslím si, že každá z nás má doma alespoň jeden pár,Plní funkci takové té jednoduchosti, které je u tohoto plnějšího outfitu trochu potřeba. Dají se sehnat kdekoliv. :)

7 Levandulová čelenka - taky jednoduchá záležitost. Klasická fialková silnější čelenka bude krásná k vyčesanému drdolu ala donut i rozpuštěným vlasům spleteným do stran v malé copánky. Můžete jí sehnat například ZDE.

Myslím si, že tento honosnější a luxusnější outdit nebude vhodný jen k vánočnímu stromečku, ale i spíše na nějaký vánoční večírek, který budete slavit s přáteli. Může se zdát trochu kýčovitý, to ano, přiznávám, ale znáte mě, já znám jen tenkou hranici mezi vkusem a takzvaným kýčem :)

Hezké Vánoce Vám přeje







A co Vy? Do jakých barev hodláte ozdobit Váš vánoční stromeček? :) A jak se ozdobíte Vy? :)

6 comments:

  1. Pekný outfit :) Ten kožuch je nádherný ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, jj souhlasím, ten kožich bych brala :)

      Delete
  2. Fialovou ve svém šatníku moc nemám, ale ten kožíšek je vážně moc pěkný :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě se taky líbí! :) Nejhorší je na tom, že tady nic takovýho neseženeš :(

      Delete
  3. Úplně se v tom vidím :D. Moc hezký outfit, takový roztomilý. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď! :) Jsem ráda, že v tom nevidíš kýč a že je tady někdo, kdo má stejný vkus :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)