12/24/2014

Christmas TAG 2014 :)

Hezké sváteční a vánoční ráno, Vám všem,

už se taky nemůžete dočkat na Ježíška? My osobně se už na něho těšíme jako malé děti :) Všude voní krásně nazdobené tácky s cukrovím, voní svíčky a všude okolo panuje krásná, ničím nerušená Vánoční atmosféra :) A jak to vlastně chodí u nás o Vánocích? S tím se Vám chceme svěřit v našem prvním, láskou provoněném TAGu :)

TAG je taková směska všech různých Vánočních TAGů, co jsme na internetu našly, tak budeme také moc rády, když se pochlubíte, jak to u Vás chodí o těchto nejkrásnějších dní v roce.

1) Kdy si se začala těšit na Vánoce?
Šárka: Já se na další Vánoce těším, hned jak skončí :) Hrozně ráda Vánoce prožívám a vždycky se na ně těším, jako malá holka :)
Katka: Už koncem listopadu je to můj nejoblíbenější svátek v roce miluji, když si moje rodina vybaluje dárečky ode mě a já se je každý rok snažím co nejvíce překvapit.

2) Máš adventní kalendář?
Š: Mám! A letos je nejhezčí, který jsem kdy měla, protože je originální, vyrobený od Kačky. Jestli jste ho neviděli, koukněte se SEM. Je zhotovený z ručně dělaných taštiček a v nich jsou bonbóny. Zkuste si ho vyrobit. O to víc z něho budete mít radost :)
K: No jasně bez něho by to nebyly Vánoce a letos máme dokonce vlastní.

3) Co večeříš na Štědrý den?
Š: Kapra! :) Odjakživa ho jíme, protože je to prostě tradice. Nejlepší je jak jinak než s bramborovým salátem. No prostě Yummy :)
K: No co jiného než kapr a salát k večeři nic jiného nepřichází v úvahu :D

Křížaly z jablek? Nejlepší jsou s bílým jogurtem! :)

4) Máš nějaké vánoční tradice?
Š: Myslím, že dnes se už i za tradici dá považovat jedení vánočního kapříka. Poté si dáváme šupinku pod podnos, abychom měli hodně peněz (i kdy mě to připadá, že je spíš nemám :D a odjakživa neodsedáme od stolu. :)
K: Určitě kapříka a salát. Asi 3 roky zpět i rybí polévka, letos jsem to rozšířila o čočkovou polévku a kubu. Dalšími tradicemi je že nevstáváme od stolu dokud všichni nedojí. Pouštíme koledy, máme adventní svícen o čtyřech svíčkách, pečeme cukroví a zapalujeme furt svíčky a cinkající stromeček.  A JSME SPOLU
ještě před upečením

kuba se nám vypekl dozlatova

vykrajovaný stromeček nesmí chybět

svícínek

a plno svíček a vosků


5) Oblíbené vánoční písničky/koledy?
Š: Ty tradiční. Moc nemám ráda, když klasické vánoční koledy bývají přezpívané. Občas si i ráda pustím ty anglické, je to změna :)
K: Koledy poslouchám už od začátku prosince a mám svůj výběr typicky českých koled.

6) Co by sis přála? 
Š: Možná to zní jako klišé, ale všem zdraví, štěstí lásku a úspěchy. A kdybych měla být sobecká, tak to, aby se mi příští rok povedl bakalář.
K: Aby se všem líbili moje dárečky :)

7) Jaké je tvoje nejvíce a nejméně oblíbené cukroví?
Š: Nejvíce to, které má hodně krému :) A samozřejmě nejvíce leknínky a vosí úlky či perníčky. Mě chutná vše, co je sladké, takže neoblíbené cukroví asi nemám :)
K: Nejvíce oblíbené jsou různé leknínky, vosí úly nebo kuličky z nutelly atd. a nejméně asi rohlíčky jsou na mě suché :D

banánky a letos nově do čokolády přidaný skořice a sušený zázvor

8) Bez jakého filmu si neumíš Vánoce představit?
Š: S čerty nejsou žerty nebo sám doma. To je prostě klasika :) Nejvíce miluju ty starší české pohádky, ty novější podle mě už tak hezké nejsou.
K: Bez všech pohádek na těch ujíždím a nejvíce miluji S čerty nejsou žerty a taky mám ráda Sám doma 1,2.

9) Nakupuješ dárky včas nebo všechno necháváš na poslední chvíli?
Š: Já jsem ten ty, co celkově musí mít vše naplánované alespoň půl roku dopředu. Dárky kupuji během roku podle toho, o čem vím, co by se mohlo tomu dotyčnému líbit. Jsem ráda, že se většinou trefím do vkusu toho dotyčného :)
K: Jedině včas :)

10) Jaké je tvé letošní vánoční přání?
Š: Oslavit Vánoce bez stresu, pořádně si vychutnat jídlo, protože jak se jedná o salát a cukroví, tak se prostě nikdy neudržím. A chtěla bych si slíbit, že už konečně dodržím všechna předsevzetí :)
K: Letos konkrétní dárek nemám mezi přáními těším se na všechny  už proto, že netuším co dostanu.

11) Jak se během Vánoc oblékáš?
Š: Slavnostně, ale pohodlně! Abych si mohla sednout a rozbalovat dárky pod stromečkem :) Většinou tak zvolím pohodlnou volnější košili s legínami.
K: Vždy do něčeho pohodlného takže nejvíc legíny.

12) Jak se líčíš na Štědrý den?
Š: Ne nijak odlišně, než v jiné dny v zimě či v roce. Možná zvolím výraznější a třpytivější odstíny a tentokrát do bílo fialové, abych ladila se stromečkem.
K: Moc extra ne nechávám si oddych :)

13) Kdybys měla dát jen jeden dárek, koho bys obdarovala?
Š: Rodiče. Vždycky nám připravili ty nejkrásnější Vánoce, co si malé dítě může přát. Když jsme byly malé, zdobili stromeček v prvním patře a pak ho snesli dolů, jako, že ho přinesl Ježíšek. Po večeři pak zazvonili na stromeček a Ježíšek tak mohl přijít. Proto by dárek patřil jenom jim, protože bez nich bych nezažila ty nejkrásnější Vánoce v mém životě.
K: Svoje rodiče, protože jsou pro mě nejvíc.

14) Punč, grog, svařák nebo vaječňák?
Š: Domácí vaječňák od mamky :) Dělá ho nám "dětem" bez alkoholu a já ho můžu pít na litry :D Místo vajíček používám puding, takže je hned o to lepší. Dávám si ho do kafé a je hned o to lepší :)
K: Domácí punč a vaječňák :)
kávička s vaječným koňakem (mamča dělala) a perníčkem


15) Živý nebo umělý stromeček?
Š: Živý, umělý, to není ono. :) Krásně voní a navazuje tu pravou atmosféru Vánoc :)
K: Umělý?? ani náhodou živí stejně jsou pěstované na Vánoce speciálně, takže je to i ekologičtější ;)



KRÁSNÉ VÁNOCE DRAHÉ ČTENÁŘKY, UŽIJTE SI ŠTĚDRÝ DEN, POHODU S RODINOU A SAMOZŘEJMĚ I DÁREČKY

VAŠE

 

2 comments:

  1. Vám také krásné Vánoce! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme! Tobě samozřejmě taky a ať Ti Ježíšek toho co nejvíce přinese! :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)