12/23/2014

Christmas time outfit MINT

Dobrý večer,

máme tu 23.12. 2014 a jestli jste jako já tak se neuvěřitelně těšíte na Vánoce a večeři a na to, jak si vy i vaše rodina rozbalí dárečky. Mimochodem nesnáším řeči, že nejkrásnější den v roce Vánoce jsou komerční, když si je někdo neumí udělat hezké, tak ať si je nedělá, ale neznamená to, že jsou komerční. To jen pár slov. :D

Ségra udělala krásný outfit na téma fialová, tak já Vám nesu outfit na téma barvy mint. Tuhle barvu spolu s fialovovou a starorůžovou miluji nejvíce.




Tak a už jdeme na konkrétní kousky ;)
  1. kabát ano, můžete namítnout, že je spíše na podzim a jaro, ale je naprosto boží a byla by škoda ho sem nevložit, tak mi prosím odpusťte choies,
  2. krásná bílá halenka s výstřihem do véčka a detailní aplikací zlatého zipu, mimochodem moje mamka má podobný styl a můžu vám říci, že se někomu povedl nápad, vložit rozpínací zip do výstřihu, vypadá to moc pěkně bonprix,
  3. zlaté naušnice, které mě oslovily, vypadají netradičně a elegantně a přitom nejsou moc masivní, aby zastiňovaly celý outfit stoklasa,
  4. krásné lodičky s metalízovým povrchem, které vám dají vzhled jako Popelka se jistě hodí i na silvestrovskou párty a navíc mají krásný tvar a vaše nožka v nich bude jistě vypadat skvěle a navíc jsou k sehnání i v černé variantě bonprix,
  5. každému outfitu jistě nesmí chybět i stylová kabelka a tato nás přímo vybízí, abychom si ji přehodily přes ručku a směle s ní vyšly do ulic, že dámy?? navíc má jednoduché linie a geometrický vzhled, líbí se mi a po nějaké podobné bych se ráda podívala vasekabelky,
  6. cardigan je jistě kouskem, který teď frčí ve všech možných střizích, materiálech a barevných provedení, tento je krásně chlupatý a dodává pocit ukrytu před zimou a každá majitelka se v něm bude jistě cítit krásně, jeho délka je krásně ke kolenům, jen škoda, že v obchodech, které běžně mám k dispozici se tak krásné barvy nevyskytují nebo prodávají kardigany přes které je vidět a tím pro mě ztrácejí význam, ale tento ne ten je krásně huňatý choies,
  7. a na závěr rifle, které mě prostě oslovily, původně jsem pro outfit hledala čistě bílé, ale této zlaté výšivce na kapsách nešlo odolat, prostě mé srdce neodolalo a tak jsou zde a mají své čestné místo, neviděla jste je některá z vás někde? otto-shop.
Doufám, že se vám alespoň trošku outfit líbil a minimálně vás jeden kousek inspiroval. Přeji vám strašně moc krásné vánoční svátky užijte si je naplno děvčata ;)


2 comments:

  1. Mint barvu mám moc ráda a s bílou vypadá skvěle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji taky se mi tyto barvy moc líbí ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)