12/01/2014

Christmas wishlist 2014

Hezké odpoledne, kočky,

zní to neuvěřitelně, ale za necelý měsíc budou Vánoce. Rok strašně utekl a zima už je tady. Sice po sněhu není vidu ani slechu (nee že by mě to vadilo :) ale i tak mrzneme. Snažíme si co nejrychleji zakrýt nožky, aby nám nebyla zima a je úplně jedno, jestli zalezeme pod peřinu nebo si navlečeme na nožky teplé ponožky těch nejbláznivějších vzorů a druhů (i já jedny mám, od Toma, s kachničkami) :) a zapíjíme to horkou čokoládou se skořicí nebo zázvorový čaj a zakusujeme k tomu první vánoční cukroví. Já osobně toto období miluju a prožívám ho stejně hekticky a radostně jako ostatní.

I já dnes přidávám wishlist poslední tohoto roku. Kdybych to měla jednou větou shrnout, byl to rok plný překvapení, ale o tom jindy :) Tak Vám tedy přeji, abyste si užili vánoční shony a radosti a užijte si poslední měsíc roku 2014 :)


1 Červený úplet s tučňáčky od F&F - je krásný, teplý a evokuje dětská léta, kdy jsem Vánoce přece jen víc prožívala a těšila se na Ježíška. Tento prostě musí být můj. Tuším se stojí 529 Kč.

2 Makeup Revolution paletka Run Boy Run - má krásné zimní odstíny a barvičky, byla by krásná na tyto chladné dny. Už si s ním představuju pár triků, co bych chtěla vyzkoušet :) oficiální stránky 269 Kč.

3 Makeup Revolution rozjasňovač - mě se líbí ten v odstínu Golden Lights, protože je světlounký, vhodný pro mojí bledou pleť. Chtěla bych rozjasnit svojí průsvitnou pokožku trochou tohohle zázraku :) oficiální stránky 139 Kč.

4 baťůžek - malý, ale přesto praktický. Nejlepší by byl s nějakým vzorovaným květem, znáte mě :) a úplně nejlepší s růžičkami :) hodil by se místo kabelek, které se Vám v chladných dnech a na tuně oblečení prostě překáží.

5 riflová vestička - světle riflová, obyčejná, bez žádných aplikací, krajek, korálků apod. Ještě lepší by byla, kdyby byla delší, aby schovala moje větší boky. Hodí se ke všemu, k tričkům až po zimní teplé úpletové svetříky. :)








A co Vy? Neříkejte, že si něco nepřejete :)

6 comments:

  1. Nějakou paletku od MR bych si také ráda pořídila :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je dobre, ze v tom nejsem jedinna, ony ty paletky jsou uzasny :-)

      Delete
  2. Rozjasňovače od MR mám 2 a jsou skvělé na dnešek chystám i na 1 recenzi na blogu. Paletku od nich mám také 1 a chci i koupit další 2 a podarovat známé na vánoce :)
    KlarissAddell

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsi mě navnadila ještě více na ty rozjasňovače, doufám, že se Ježíšek nade mnou slituje :D

      Delete
  3. jů ten svetřík :3

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dneska jsem ho viděla naživo! Je opravdu krásný :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)