12/08/2014

In News November 2014 - run, run, run!

Ahoj všichni,

je až neuvěřitelné, jak ten čas letí. Už bude za necelé tři týdny tady Ježíšek a já se musím přiznat i pochlubit s radostí, že už mám koupené /nebo alespoň objednané) všechny Vánoční dárky. Ani nevíme, jak jsem hrozně ráda. Mě se tentokrát vánoční shon ani nedotkl. V klidu si užívám předvánoční svátky, které mám ze všech nejraději a upíjím horký zázvorový čaj a přikousávám k nim čajové sušenky. Sice jsem ještě nedělala vánoční cukroví - chřipka mě také dohnala, ale určitě to napravím :)
Takže jestli si chcete odpočinout na chvilku od toho, co a jak bude na Vánoce, pusťte si moje video a zkuste chytit nějakou tu inspiraci :)


PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Essence rtěnka, 14 Adorable Matt
Ebelin velké odličovací tampónky

KIK
keramický andílek
sada modrých vločkových svíček
gumová kachnička Happy Birthday
tácek se sovičkami bílý

hodinky Geneva modré
poudro na sluchátka modré a rozepínací
velký náhrdelník s kytičkami smaragdovo - modrý
pouzdro na karty Lifestyle

Yves Rocher sprchový gel limetka
Yves Rocher sprchový gel kalifornská mandle
Ubu štětec na oční linky
Uma ořezávátko
Avon pěna do koupele s perníkem




CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - růžové tričko Gate
náhrdelník - dárek
líčení - MUA, Rimmel, Avon, Alverde, Dermacol

NA CO NATÁČÍM
video - Sony HandyCam








A co Vy? Co jste si minulý měsíc koupili? Sem s inspirací :) !!!

3 comments:

  1. Moc pěkné video a novinky :) Já už mám většinu dárku taky hotových, tento týden snad doladím zbytek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee dekuju :-)
      Jj mas pravdu, Jezisek je na ceste :-)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)