12/31/2014

Happy New Year GOLD Outfit 2014

Krásné silvestrovské odpoledne, krásky,

taky se už nemůžete dočkat Nového roku, se kterým se spojují oslavy a challenge výzvy typu "kolik chlebíčku nejvíc sníš a kolik pytlíků brambůrků spořádáš?" :D Já už se na ně moc těším ani nevíte jak :) Pro mě je Silvestr spíš dnem, kdy si s rodinou pustíme nějaký zábavný film či komedii (obvykle to bývá Báječná dovolená, kterou opravdu doporučuju) a povídáním o tom, co asi Nový rok přinese a co máme naplánováno. Už teď vím, že celý leden se nebudu nudit, protože nás čeká rekonstrukce kuchyně a malování celého bytu. A jak vlastně trávíte Silvestr vy? Jste s rodinou nebo s kamarády? :)

Dnešní, silvestrovský outfit jsem pojala tradičně i netradičně. Podle mě, když se jedná právě o tuto neobyčejnou noc (i den), který je plný oslav, je zapotřebí hodit na sebe trochu luxusu a třpytu! Já jsem si troufla na zlatou s kombinaci s bílou a myslím si, že na silvestrovský večírek se skvěle hodí. Je pohodlný, ale zajímavý a večer jistě prozáříte jako ta nejhezčí hvězda na nebi. Tak, co si myslíte o dnešním outfitu?

Skoro veškeré kousky jsem našla na choies.com.


1 Košile s volánky - bílá barva, je sice univerzální, ale celkový outfit krásně doplňuje. Navíc, ty volánky jsou naprosto perfektní, nemyslíte?

2 Zlaté třpytivé šortky - pravda, na šortky může být zima, ale já počítám s večírkem konaným někde uvnitř budovy. Přinejhorším si můžete přidat bílé teplé punčochy či kraťásky vyměnit za pohodlné kalhoty :)

3 Zlaté sako - krásně doplňuje souhru košile a šortek. Je jednoduché, ale působí sofistikovaně. A navíc je venku zima, tak se potřebujete trochu zachumlat, ne? :)

4 Bílé střevíčky s mašlí - ta mašle, ach, je tak krásná. Sedí podle mě perfektně ke košili s volánky a když k punčoškám hodíte ještě nějaké zlaté kotníkové ponožky, bude to nádhera!

5 Bílé psaníčko s labutěmi - ten detail zlatých labutí je úžasný! Navíc celá bílá dolní část připomíná peří samotných labutí a psaníčko tak bude symbolizovat Vaší dámskou svůdnost a křehkost. Navíc je i praktické, nosí se pomocí kroužků na prstech. Soo sexy! :)

6 Sluneční brýle ve tvaru srdce - vím, vím, moc se to nehodí, když svítí sluníčko, ale já tady sluneční brýle beru prostě jako nutný doplněk. Navíc, když budete trochu v náladě, zachrání Vás před nepříjemným "nepřítomným" pohledem nebo před bývalým, kterého nechcete vidět :)

7 Náhrdelník ve tvaru bodců - je mohutný, zlato bílý a k halence je přímo stvořený. Pro koho by to možná bylo moc, neberte si ho, stačí Vám volánky na samotné košili.

8 Náušnice ve tvaru vodopádu - tvoří krásné duo společně s náhrdelníkem. Jsou jednoduché, ale něco krásného se přesto v nich skrývá. Jestli se Vám zrovna nezamlouvají, zkuste jednoduché pecky anebo třeba peříčka :)

9 Prstýnek s perličkami - co říci, perly miluju, jako každá jiná žena. Hrozně se mi líbil tvar samotného prstýnku, vypadá neotřele a trochu i futuristicky.

Tak co, jak se Vám dnešní silvestrovský outfit líbil? Já si myslím, že bude vhodný nejen na silvestrovskou party, ale i na hezké posezení s přáteli, kdy Vám pomůže i zaflirtovat si. :)

Hezký nový rok Vám přeje







A co Vy? Jak letos budete slavit Silvestr a co si hezkého a neobyčejného vezmete na sebe? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)