12/21/2014

L´oreal Studio Line Hot Liss - One Milk for Healthly Hair

Hezký večer, milé čtenářky,

jak už víte z videí či mých článků, vlasy si žehlím už nějaký ten rok. V začátcích jsem si je žehlila celé, protože se mi prostě nelíbí moje od přírody opravdu kudrnaté vlasy (je to tak, jsem prostě kudrnatá, jako ovce :D a tak jsem si je začala jednoduše žehlit. Ale po dvou rocích mě začaly výrazně padat a byly takové slámovité, tak jsem si je musela prostě odstříhat. Ano, bylo to velmi těžké rozhodnutí, ale muselo se to stát. Ještě měsíc po ostříhání bylo vidět zničené vlasy u pokožky hlavy. Ale zhruba po čtvrt roku se mi začaly dělat podrosty a z nich pak i nové pramínky vlasů. Po ostříhání jsem se totiž rozhodla, že budu více pečovat o žehlené a fénované vlasy a dnes Vám chci představit jeden z produktů, které mi ke zdravějším vláskům pomohly. A tím je L´oreal Studio Line Hot Liss.


Toto mléko je vhodné pro vyhlazení Vašich vlasů až po dobu tří dnů. Navíc má vlasy chránit před tepelným upravováním, jako je žehlení, kulmování či fénování. Podle oficiálního popisu obsahuje i mikrovlákna hedvábí proti krepatění vlasů.

Obal produktu je provedený do sytě růžové barvy. Je plastový a víčko je klasické černé a vysunovací, aby Vám bránilo před tečením produktu z láhve, což beru jako dobrou věc, protože nevím jak Vám, ale mě se věčně stává, že někde něco rozleju. :)

Konzistence je hustší asi jako krém a má bílou barvu. Opravdu připomíná krémovější mléko. Já si toto mléko od L´orealu vždy nanesu na čerstvě umyté vlasy vysušené ručníkem a ještě neučesané. Přípravek aplikuji od pokožky vlasů ke konečkům a těm dávám celkově větší vrstvu vyhlazujícího mléka, protože o nich vím, že se nejvíce kudrnatí. Nezapomeňte, že není moc vhodné přípravek nanášet až ke kořínkům, protože se vlasy pak více mastí a to není zrovna moc příjemné. Navíc má produkt i krásnou parfemaci, vůni, kvůli které L´oreal přímo miluju! Je to taková směs sladkého a tropického ovoce. Vlasy pak po stylingu krásně voní.

Výdrž opravdu dostála svému slibu. Vlasy se opravdu tolik nevlní ani nekudrnatí a to Vám vydrží až tři dny (schválně jsem to zkoušela, i když jsem zvyklá mít si vlasy po dvou dnech). Nejen vlasy, ale i pokožka jsou vyživené, nejsou suché, nekrepatí se a co je hlavní - i po fénování i žehlení nejsou rozlítané a tvrdé - což byl můj hlavní problém.

Musím říci, že jsem s tímto mlékem od L´orealu skutečně spokojená. Nejen, že krásně uhladí vlasy bez vzhledu a pocitu mastných a splihlých vlasů, ale i dokonale Vaše vlasy chrání před horkem. I když to tak při prvních aplikacích nemusí vypadat. Za mě dávám za tento produkt L´orealu palec nahoru! :)



 složení L´oreal Studio Line Hot Liss

takhle vypadá konzistence mléka

Toto vyhlazující mléko je k dostání v síti drogérií a cena se pohybuje okolo 100 Kč.








A co Vy? Máte rádi tak jako já přípravky od L´oreal? A jaké jsou Vaše oblíbené? :)

5 comments:

  1. Joo, tak po něm budu muset hodit očko, docela mě zaujal, děkuji za skvělý tip :-).
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  2. Ja som mala nejaký Gliss Kur, ale ten mi vlasy príšerne mastil a vysušoval :D
    Určite skúsim tento, L´oreal som vždy milovala ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem s ním spokojená a své koupi nelituji ;) tak vyzkoušej určitě

      Delete
  3. And the band have already undertaken a grueling fitness regime so they can roll back the years for some of their most energetic performances ever.finasteride 1 mg

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)