12/09/2014

Manufaktura olej do koupele - osvěžující příroda

Hezké úterý, krásky,

taky Vás nebaví zima? Mě taky, ale přírodě neporučíme. A tak nám nezbývá nic jiného než si napustit teplou vanu plnou pěny a pořádně se do ní naložit a užívat si toho tepla. Poslední dobou jsem si ale oblíbila něco jiného, než je právě pěna do koupele. A mám na mysli právě olej do koupele Manufaktura s mátou a eucalyptem.


Poslední dobou miluju věci, které mě dokáží uvolnit, ale i překvapit. A tento produkt mě opravdu mile překvapil. Dostala jsem ho od kamarádky k svátku a mile mě tím překvapila.

Obal je jednoduchý, ale překvapivý. Je čirý, takže díky němu jednoduše uvidíte, kolik produktu Vám zbývá. Na boku je vyražené logo manufaktury a víčko je šedé a hliníkové.

Konzistence je vodovitá a ani nepřipomíná olej, což mám na tomto olejíčku opravdu ráda. Pokaždé, když jsem vylezla z vany, nebyla jsem celá mastná ale příjemně hydratovaná, takže jsem se ani nemusela poté krémovat celé tělo tělovým mlékem. Samotná "tekutina" má nazelenalou barvu a má i docela silnou parfemaci, která v tomto případě není vůbec na škodu. Jak už je napsáno na samotné lahvičky, má vonět po mátě a eucalyptu, což je skutečně pravda.

Já jsem to dělala tak, že jsem si začala napouštět vanu plnou horké vody, dala jsem do ní tři víčky Avon pěny do koupele s perníkem a po napuštění jsem přidala právě ještě dvě až tři víčka tohoto oleje. Perník se s osvěžující vůní eucalyptu a máty krásně spojil a Vám vznikla krásná a opojná relaxační koupel.




složení oleje do koupele 


A co Vy? Znáte něco, co si při vychutnání koupele nedokážete odpustit? :)

5 comments:

  1. Tak ten vypadá hodně dobře :)

    ReplyDelete
  2. Tyto koupele se mají protřepat, aby se spojila "mycí" část s horní olejovou částí. Hlavně mě teda zaráží se koupat v něčem prošlém a ještě, když to byl dárek???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nebylo to prošlé, recenzovala jsem to předtím, než to "prošlo" ale recenzi jsem napsala déle :) neboj se :D

      Delete
    2. Tak to jo. Bylo mi to divné :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)