12/02/2014

Paletka MAKE-UP REVOLUTION

Krásný večer,

už jednou jsem se ZDE zmiňovala, že jsem dostala tuhle krásku od Makeup Revolution Acid Brights a dnes ji chci ještě více přiblížit. :)

První dojmy z paletky jsou velké nadšení. Ani nejlepší fotografie nevystihne krásné barvičky této paletky.


Pod oční stíny vždy dávám oční bázi, kterou jsem si oblíbila od AVON. Báze mi vyhovuje, protože není tekutá a dobře plní svou funkci. Někde jsem četla, že někomu báze vyhovuje a po čase přestane plnit svou funkci, za sebe můžu jenom chválit.

Paletka má krásných dvanáct odstínů. Nejvíce jsem si oblíbila odstín 5, 6, 9 a 11. Odstín 8 jsem ještě neměla tu čest použít - nebyla vhodná příležitost, ale když jsem fotila vzorky na hřbet ruky, samotnou mě překvapil a tak se ho budu snažit co nejdříve použít.

Co se týče pigmentace, tak na očním víčku jsou ještě výraznější než na hřebu ruky. Stíny nepráší a díky bázi opravdu vydrží. Ráno se nalíčím a až večer odličuji a velký úbytek jsem nezaznamenala.


Níže máte možnost vidět oční stíny podrobněji:



Co se týče hodnocení nezbývá mi než dát




Taky máte tuto nebo podobnou paletku?

6 comments:

  1. Vypada dobre, jen bych asi takove barvicky nevyuzila.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Krásné barvičky, dokázala bych si s nimi tu a tam vyhrát. :)
    www.beauty-an.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To věřím s nimi to jde hravě. Krásné hravé líčení.

      Delete
  3. Na mě je to až moc výrazné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je pravda, že paletka je vhodnější na slunečnější dny :) ale neboj se, je super! :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)