12/19/2014

RL de Young tvářenka Mono Rouge -voňavá novinka

Ahoj, krásky,

věc jako jsou tvářenky nebyly ze začátku mojí příliš velkou stránkou. Pamatuji si na den, když jsem svojí první tvářenku, značky no name zkoušela poprvé. Vypadala jsem po celé akci stejně krásně jako z Mrazíka :) ale postupem času se můj názor na tvářenky začal měnit. Jako první z mých oblíbených jsem objevila Dermacol Duo Blush a pak to už jelo jen a jen z kopce. Jelikož jak víte, tak jsem bledulka a spíše upřednostňuju světlejší odstíny těchto krásek. Ped nedávnem, není to tak dlouho, jsem našla novou značku kosmetiky RL de Young, kterou jsem viděla zatím jen u Rossmana a vyzkoušela jsem jí na čem jiném než na tvářence.

Já jsem si osobně vybrala světlý, lososový odstín s kapkou růžové barvy s názvem 03 pink grapefruit. Je to taková zastřenější růžová s nádechem do lososova.

Balení produktu je klasické, plastové a průhledné. Musím ale pochválit, že je jedná o ten tluštší, tužší plast, takže se Vám nemůže stát. že Vám obal jednoduše praskne. Je to příjemná velikost, vhodná do kabelky či do jiné malé kosmetické taštičky jako kus do Vaší základní řady co musíte mít. Obsah je 4,5 gramů.

Teď k samotné konzistenci produktu. Je to lisovaná tvářenka, takže není krémová a ani jiná. Po svém povrchu má strukturu pravidelných vlnek. Je prášivější a bohužel není tak pigmentovaná, proto bych jí raději doporučila těm, kteří mají bledší pokožku. Po aplikaci štětcem na tvář budete tvářenku muset vrstvit, aby byl znát výsledný efekt. Ale po nanesení na Vaší pokožku stojí výsledek rozhodně za to. Připomíná mi ošlehané tváře, které se Vám udělají právě v tomto období, když Vám mráz ošlehá tváře.

Tvářenka je i parfémovaná. A to hodně krásně a příjemně. Nevoní sice po grapefruitu, ale po kokosu. Je to hezká parfemace, která mi připomíná vůni vánočního cukroví obaleného v kokosu. :)

Výdrž je taková střední. Neurazí a ani nenadchne. Podle mě Vám tvářenka na Vaších jablíčkách zůstane tak tři až čtyři hodinky a poté se postupně začne ztrácet. Proto je tento produkt vhodný pro ty, kteří od tvářenky nečekají žádné velké zázraky.

Celkově bych tvářenku zařadila do takové střední třídy. Má optimální výdrž, sice všední, ale hezkou barvu a pigmentací by byla lepší spíše pro bledulky.



  složení a obsah tvářenky

swatch tvářenky - je opravdu málo pigmentovaná


K dostání v sítích drogérií Rossmann v cenové relaci okolo 60 Kč.








A co Vy? Znáte značku této kosmetiky? A jaká je Vaše oblíbená tvářenka? :)

4 comments:

  1. Ja tvarenky nepouzivam ale premyslim, ze bych si nejakou zkusila poridit a tahle vypada moc fajn, i cenove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neboj se a dej jim šanci, hrozně to celkově o líčení pozvedne :) jj tahle je opravdu krásná, ale jak jsem psala, méně pigmentovaná :)

      Delete
  2. Vypada skvele.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)