1/11/2015

Cannaderm capillus šampón s kofeinem - dobrá volba proti vypadávání vlasů

Hezkou neděli, krásky,

jestli nás sledujete delší dobu, víte, že já konkrétně, mám dlouhodobý problém se zničenými vlasy. Může za to nešetrné zacházení, kdy jsem vlasy namáhala fénováním, žehlením či kulmováním. Ale to by byla velká kapitola. Zkoušela jsem toho hodně a proto jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet i tento šampon na posílení vlasů a proti jejich vypadávání Cannaderm Capillus šampon s kofeinem.
Balení je jednoduché, plastové a barvou bílé. Na přední straně výrobku je vyobrazen lístek konopí, který nám naznačuje, co je hlavní zajímavou složkou šamponu. Víčko produktu je jednoduché šroubovací, které se jednoduše odšroubuje a šampon poté aplikujeme obvyklým způsobem. Parfemace je opravdu neobvyklá, toho jsme si všimli hned na první pohled, je však nutné říci, že ne nepříjemná. Připomíná kopřivu a cítíme v ní se sestrou i trochu zázvoru. Balení obsahuje 150 ml, ale myslíme si, že je to adekvátní množství, protože výrobku je potřeba opravdu malinkato.





Konzistence je tekutější. o hodně tekutější než běžný šampon. Barvu má takovou zeleně trávovou. Při prvním použití Vám může připadat, že produkt nepění, ale nenechte se zmýlit. Má díky tomu i lehčí složení a pro mnoho z nám může být aplikace takové spíše "vodičky" velkou neznámou, stále jsme proto měly i my tendenci dávat na pokožku hlavy větší množství. Šampon neobsahuje složky jako jsou PEG a proto se nebojte, že prostě nepění.


Výdrž se nám zdá po umytí menší, než u běžného šamponu, maximálně Vám vydrží umyté dva dny. My si je osobně myjeme tak, že ho aplikujeme malé množství, počkáme tři až pět minut (podle návodu) a poté opláchneme pečlivě vodou. Po umytí jdou krásně rozčesávat, což oceňujeme zejména u našich vlnitých vlasů, ale bohužel se díky této výhodě i rychleji mastí.


Tento šampon je vhodný zejména pro Ty z Vás, kteří mají dlouhodobější problémy s padáním vlasů. Můžeme říci, že jsme toho zkoušely se sestrou hodně, ale tohle je jeden z těch přípravků, který nám vážně pomohl. Buďte ale trpěliví - výsledek se objeví až po třetím, maximálně čtvrtém umytí. Po první aplikaci tohoto výrobku se Vám tak může zdát, že vlasy máte krepatější, ale nenechte se zmýlit. Šampón je vhodné používat v kuse a ani jednou nepřeskočit aplikaci, aby jste docílili výsledku.

složení produktu

A co Bychom řekly na závěr? Někomu se šampon může zdát nevhodný kvůli své konzistenci, protože je vodovější a tolik na hlavě nepění. Nám se ale zdá ideální nejen svým složením, protože neobsahuje zbytečné chemické látky, ale je nám sympatický i svým výsledkem. Vlasy jsou po jeho delším používání silnější, nejsou tak krepovité a "rozlítané" a hlavně tolik nevypadávají.

Cannaderm Capillus šampon s kofeinem můžete zakoupit na oficiálních stránkách Cannaderm a balení 150 ml stojí 263 Kč.


A co Vy? Máte nějaký zaručený recept na vypadávání vlasů? A znáte přípravky firmy Cannaderm? :)


Děkujeme Simply You za poskytnutí výrobku k recenzi.

3 comments:

  1. Taky mi vypadávaly vlasy, už jsem nevěděla co s tím a šla se poradit s lékárnicí, ta mi doporučila tenhle Capillus s kofeinem a měla pravdu, že mi pomůže, vidím změnu.

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)