1/13/2015

HAUL What I Got For Christmas / Co jsem dostala od Ježíška

Ahoj, milé čtenářky,

dneska Vám přináším malou oddychovku. A je to video, co jsem dostala k Vánocům od Ježíška. Vím, od všech blogerek a vlogerek je toho celý youtube a tak jsem nemohla zůstat pozadu a představím Vám i svou nadílku :)

V žádném případě bych se ničím nechtěla chlubit, to vůbec ne. Jen bych chtěla zpestřit náš youtube kanál a navíc, toto video bylo velmi žádané a tak nikoho z Vás nechci zklamat :) Proto budu ráda, když se Vám bude video líbit.

Jestli ve Vás zbylo alespoň ještě trochu vánoční nálady (což věřím, že určitě ano, u mě ještě ždibíček je), posaďte se, dejte si teplý čaj nebo i něco ostřejšího a pusťte si video! :)


PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Kosmetika
Rimmel sada - řasenka ExtraWowLash a lak by Rita Ora, 323 Don´t Be Shy
Mixa sada - tělové mléko a krém na suchá místa
Avon Foot Works krém na nohy s bambuckým máslem
Avon Foot Works krém na nohy s levandulí
Ryor sada s arganovým olejem 
L´oreal Elseve Arganine Resist - šampón a balzám
Uma makeup base
Makeup Revolution Vivid Baker rozjasňovač
Makeup Revolution paletka Run Boy Run

Oblečení
Basic modré tílko
Basic modré tričko
Halenka s květy, Terranova
Bílé tričko s Amour, F&F
Starorůžový svetřík, Oodji
Riflová vestička, H&M
Kostkovaná modrá košile, Terranova
Trojbarevné triko s delšími rukávy, F&F

Ostatní dárky
Psaníčko s prstýnkem 
DIY čokoláda od ségry
Zrcátko, Galerie Barbara Hradec Králové
Puntikatý baťůžek
Černá plátěná taška na DIY
Černý sáček na DIY
Třídílný obraz s modrými srdíčky
Teekane zelené a ovocné čaje

A ZÁSNUBNÍ PRSTÝNEK! :*

CO MÁM NA SOBĚ
oblečení - trojbarevné triko s delšími rukávy F&F
líčení - Ziaja, Lilien, Avon, Rimmel, Mua, RL de Young, NYC
nehty NYC topcoatNYC lak 320 Blue Sky, Rimmel by Rita Ora 703 White Hot Love a 323 Don´t Be Shy, Gabriella Salvete Sugar Enamel, 02

NA CO NATÁČÍM
video - Sony HandyCam








A co Vy? Co jste hezkého dostaly od Ježíška? Pochlubte se mi do komentářů! :)

4 comments:

  1. Hezký, já většinou ocením nejvíc tu část s oblečením a pak různé doplňky. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to se ti nedivím, hadříky jsou vždycky potřeba :D

      Delete
  2. Nejvíc mne zaujal ten zapečený rozjasňovač od MUR, i když tato značka mě moc nebere, tak tyhle rozjasňovače se mi líbí moc, především díky nevšedním odstínům.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou parádní! Působí přirozeně a ne uměle :) Tak je určitě vyzkoušej :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)